Skoda/Yeti forum logo?

EdK

Forumguru
Volgens mij hebben wij alleen het probleem en de moderators zien hem waarschijnlijk wel !?
Of heeft de verschrikkelijke sneeuwman hier de hand in ?
 

WanderZ

Actief lid
Ze hebben in de phpcode staan dat er een 'yetiforum_new.gif' en 'yetiforum_old.gif' moet zijn.. Maar die bestaan niet in de map van dit thema.. Terwijl de andere topics gewoon de 'forum_new.gif' en 'forum_old.gif' gebruiken, en die zijn er ook!

Dus is kwestie van aanpassen in de phpcode dat ze naar de 'normale' gifje wijzen.. en klaar is clara! ;)



p.s. Heb mijn diensten al aan exciter aangeboden, maar hij was te druk om er op in te gaan en zou na de vakantie even wat met me doornemen ofzo.
p.s.2. Ik had dit vraagje misschien liever onder 'Skodaforum > Ondersteuning > Feedback ' gezien..
 

EdK

Forumguru
p.s.2. Ik had dit vraagje misschien liever onder 'Skodaforum > Ondersteuning > Feedback ' gezien..

Wel als je aangenomen wordt dan kun je het meteen verplaatsen !
En kan redelijk met PC's omgaan maar de uitleg die je gaf zegt me in zoverre iets dat als ik goed begrijp hebben ze de verwijzing naar de iconen verkeerd opgegeven of op die plek staan de bewuste iconen dus niet !?
 

Exciter

Administrator
Exciter heeft het gezien... Ik had een prefix voor de iconnamen van het yeti forum ingesteld gelaten, zoals het software standaard aanbied. Deze prefix wordt echter nergens op het forum gebruikt. Moest dus bij aanmaken van het forum een vinkje weghalen.
 
Bovenaan Onderaan