Skoda Yeti Expedition

Er is buiten de normale versies als de Active, Active Plus, Ambition en Elegance
nog een model te bestellen de Expedition

ABS inclusief EBV, MSR en ASR
Achterstoelen met isofix voorbereiding
Airbags voor (passagier uitschakelbaar)
Bagageafdekscherm
Bandenreparatieset
Centrale vergrendeling
Climatic
Dakrailing zwart
Electrische ramen voor
Electrisch verstelbare buitenspiegels met richtingaanwijzers
Getint glas
Gordijnairbags
Hoofdsteunen op achterstoelen
In hoogte en diepte 4-spaaks stuurwiel
In hoogte verstelbare voorstoelen
Interieurlijsten Graphit
Koplampsproeiers
Lederen stuurwiel, handrem en versnellingspook
Licht assistent inc. dagrijverlichting
Lichtbundelhoogte verstelling
Lichtmetalen velgen 16'' Spectrum
Make-up spiegel in zonneklep voor bestuurder en passagier
MFA Multifunctioneel display
Mistlampen voor
Pollenfilter
Radio Blues met mp3-functionaliteit en 4 luidsprekers
Ruitenwisser achter met interval
Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging
Spatbordverbreders in Scout Design
Startblokkering
Stoffen interieurbekleding Reflex
Varioflex achterstoelen
Verlichting kofferbak
Zij-airbags voor
Zilverkleurige buitenspiegels
Zilverkleurige spijl in grill voorbumper

er is ook voor deze versie een hele optielijst beschikbaar.

Prijzen:
1.2 TSI 21.990 euro
1.8 TSI 4X4 27.790 euro
2.0 TDI 27.690 euro
2.0 TDI 4X4 30.890 euro
 

LenK

Forumguru
Zonder stootstrippen ziet de Y1 er dus zo uit
d026f527332336d2db23424272c57078.jpg
 

Hetzer

Forumguru
Mooi versie, toch net iets meer dan de basis uitvoeringen, en toch behoorlijk scherp geprijst
 

Bijlagen

  • yeti rear view expedition.JPG
    yeti rear view expedition.JPG
    64,7 KB · Weergaven: 37

Mark

Banned
Wat je scherp geprijst noemt, vind het nog steeds veel geld voor een kleine wagen.
 

EdK

Forumguru
Nee, inderdaad, hij lust geen bamboe... :yeah:

Maar even eerlijk, het is qua ruimte ook geen O2, maar wel een stuk minder grijs dan bijvoorbeeld een Golf.


Tsja hij heeft de ruimte van een Yeti !
En net als de RR een eigen hokje dus nergens mee te vergelijken ! ;)
 

pen

Lid
Eerste test Yeti Auto

De eerste test van de Yeti 1.2 tsi is te "lezen"op Auto cz. Conclusie:
- men is onder de indruk van de nieuwe motor m.b.t accelleratie, en trekkracht.
-motor is een ideale basismotor voor octavia e.a. V.A.G modellen, mede door zijn gewicht (89.5 kg)
-vergelijkbaar met een (ongeblazen) 1.6/1.8 liter motor.
- het gebruik is niet ongunstig maar wel afhankelijk van de rijstijl (loden voet).
De rijeigenschappen zijn nauwelijks anders in vergelijking met de 4x4 uitvoeringen.
Het lijkt in eerste instantie goed nieuws!!
 

cvegreen

Forumguru
Als je weet dat VW hun passat gaan uitrusten met de 1.2 TSI zegt dat mijn inziens ook al heel wat . De passat is nu niet bepaald een kleine auto om met een 1.2 motortje uit te rusten zou je zo denken maar met die turbo erbij komt hij toch ook net boven de 100 pk uit , wat als minste motorisatie wel moet lukken lijkt mij . Ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn . Maar meer dan woon werk verkeer doe ik ook niet , dus heb ik echt geen nood aan een zware motor voorin .
 

pen

Lid
Als je weet dat VW hun passat gaan uitrusten met de 1.2 TSI zegt dat mijn inziens ook al heel wat . De passat is nu niet bepaald een kleine auto om met een 1.2 motortje uit te rusten zou je zo denken maar met die turbo erbij komt hij toch ook net boven de 100 pk uit , wat als minste motorisatie wel moet lukken lijkt mij . Ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn . Maar meer dan woon werk verkeer doe ik ook niet , dus heb ik echt geen nood aan een zware motor voorin .

Aanvullend uit de test: de 1.2 tsi motor is ontwikkeld door Skoda auto,, het is een alluminium gelegeerde motor( laag gewicht), en zal geleverd worden aan VW,Audi en Seat.De 1,2 tsi versneld al sterk bij lage toerentallen, en is aangenaam stil (ook stationnair). Het is (volgens de redactie dan) een alternatief voor de Octavia 1.6 of de duurdere Roomsters.
 

cvegreen

Forumguru
Aanvullend uit de test: de 1.2 tsi motor is ontwikkeld door Skoda auto,, het is een alluminium gelegeerde motor.

Ik wist dit nog niet dat de 1.2 TSI door skoda ontwikkeld was . Weeral wat bijgeleerd hier op dit leerrijke forum . :xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan