Skoda Yeti clubdag 2014

Import Yeti

Forumguru
Leuke film! Nog veel forumleden aanwezig? @EdK en @Rosinfield nog geweest?
Er zullen ongetwijfeld forumleden bij aanwezig geweest zijn, maar ik heb er in ieder geval geen ontmoet die dag.
Eigenlijk wel jammer trouwens... :cry:
Achteraf gezien had ik dit misschien voorafgaand aan die dag even op het forum kenbaar moeten maken.:banghead:
Nou ja, volgende keer beter.:D

Laatst bewerkt:

bluskabouter

Forumguru
was ook aanwezig die dag, zwarte yeti adventure. vond het i.d.d. jammer dat we er niet aan gedacht hebben om dit kenbaar te maken op dit forum.maar al en met al een leuke dag gehad.

Import Yeti

Forumguru
was ook aanwezig die dag, zwarte yeti adventure. vond het i.d.d. jammer dat we er niet aan gedacht hebben om dit kenbaar te maken op dit forum.maar al en met al een leuke dag gehad.
Zeker weten, vond het jammer dat het afgelopen was die dag.
Vond het ook erg goed georganiseerd.
BTW, ik heb idd een zwarte Adventure gezien.
Welke motor heb jij er in zitten?

bluskabouter

Forumguru
1.2 tsi gewoon een standaard, was een voorraad model bij de dealer, mooie prijs kunnen maken v.w.b. de inruil van onze twee jaar oude door JD getunede fabia combi tsi in lava bleu.

Import Yeti

Forumguru
Mijn Yeti is Brilliant Silver Metallic, maar daar waren er meerdere van die dag.
Maar ik kan mij die Advanture wel voor de geest halen, daar waren er niet zo veel van....

bluskabouter

Forumguru
was er wel geteld eentje in het zwart, reed volgens mij ook een grijze rond. de mijne is nu 4 mand oud, had tijdens de yetidag net 2500 km op de teller staan.
weet iet wat jij ervan vindt maar mijn voorkeur gaat uit naar het "oude" model yeti.

Import Yeti

Forumguru
weet niet wat jij ervan vindt maar mijn voorkeur gaat uit naar het "oude" model yeti.
Persoonlijk vindt ik de oude Yeti meer luxe uitstralen t.o.v het nieuwe model.
En ik mis de ronde dagrijverlichting, wat de Yeti zo onmiskenbaar en onderscheidend maakte.
Maar ik vindt het nieuwe model wel wat hebben hoor. Vindt em wel wat hebben van een Mercedes GLK.
Heef toch wel iets van een brutere en stoerdere look.
Zelf zou ik niet voor de Outdoor versie gaan, maar voor de stads versie.

Ik was er ook die dag. Vond het een superleuke dag. De sfeer was goed te noemen.

Ik heb een Platin Grey Yeti, zoals zoveel op deze dag. Bij de koffiestop kwamen we met 4 Platin Grey Yeti's tegelijk aan. Was wel grappig.

Ik ben inmiddels wel "gevallen" voor de facelift. Hopelijk komt over 8 weken mijn nieuwe Yeti.

Import Yeti

Forumguru
Ik was er ook die dag. Vond het een superleuke dag. De sfeer was goed te noemen.

Ik heb een Platin Grey Yeti, zoals zoveel op deze dag. Bij de koffiestop kwamen we met 4 Platin Grey Yeti's tegelijk aan. Was wel grappig.

Ik ben inmiddels wel "gevallen" voor de facelift. Hopelijk komt over 8 weken mijn nieuwe Yeti.
Met welke motorisatie heb je em besteld?
Ah, sorry ik lees het net in je onderschrift..:banghead:

Import Yeti

Forumguru
wat ik trouwens wel een pluspunt vindt van de nieuwe Yeti, is dat je hem nu in combinatie met de Elegance uitvoering met 1.6 TDI, met DSG en met inparkeer hulp kan bestellen. Dat kon met het vorige model niet.
Altans niet bij Pon. Dat was toentertijd één van de redenen om hem in Duitsland te kopen.

De Yeti bevalt uitstekend. Ook mijn huidige Yeti heeft wel last gehad van wat kwaaltjes ( distributieriem, bobinekabel, lekkage panoramadak ) maar ik heb het hem allemaal vergeven. Ik stap nog iedere keer in met een glimlach.

Op de Yeticlubdag waren trouwens veel rijders zeer tevreden over de auto.

Mijn auto is niet specifiek in beeld. Mijn buik is wel in beeld :tegek: op 1:40.

Import Yeti

Forumguru
Tja, kan ook niets anders zeggen dat de Yeti ons ook zeer goed bevalt.
Het is gewoon een hele fijne reisauto ,lekkere hoge en comfortabele zit.
Daarnaast een uiterst fijn sturende auto waarvan mij het laadvermogen van de auto mij niet tegenvalt.
Gaan immers ieder jaar met 3 volwassenen en 1 kind met 4 paar complete skiuitrusting (in de auto) probleemloos naar Oostenrijk.

Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, als je de balen hebt van je Yeti, ga je natuurlijk niet naar zo'n dag. Dat was overigens niet de reden van mijn afwezigheid ;). Ben er nog altijd (80 000km) zeer content mee. Helemaal met de toegevoegde motor- en dsg-tuning

bluskabouter

Forumguru
ha nu een gezicht erbij. we hebben bij jullie aan tafel gezeten in het begin,( ik had een vest van mijn werkgever aan, zonder reclame te maken, een bandenfabriek uit Nederland).naast mijn hobbywerkgever de brandweer.
leuk dat we op deze manier toch een beetje kennis hebben gemaakt.
op 0.20 zie je mij zitten in het zwarte vest bovenaan met de hand voor mijn mond.

Bovenaan Onderaan