Skoda Webshop

HarrieSkoda

Forumguru
Wow, ik zie het inderdaad. Ook voor Volkswagen hebben ze de stekker eruit getrokken.

Zeer irritant! Dit doen ze wel slim zodat de klant wel genoodzaakt is om naar de showroom te komen, zodat ze ook gelijk andere zaken aangesmeerd kan worden.

En dat terwijl alles JUIST gedigitaliseerd wordt... onbegrijpelijk.
 

Tees

Donateur
Zal wellicht verschillen per persoon, maar ik bestel al een aantal jaren de Skoda-specifieke onderdelen bij mijn lokale (magazijnhoudende) dealer. Mailtje sturen met onderdeelnummer, prijs en iDeal linkje terug, binnen 1-2 werkdagen af te halen.
Mijn geluk is ook dat de dealer een minuut of 10 rijden weg is, en t magazijn ook in een afzonderlijk stukje in de showroom zit, dan ben ik binnen een paar minuten weer buiten.
Maar zoals gezegd: dit geldt vast niet voor iedereen.
 

EdK

Forumguru
Hoewel we onze producten niet meer rechtstreeks via de webshop aanbieden, is er goed nieuws: je lokale dealer staat klaar om je de gewenste producten te leveren.

Leuk die tekst weer, maar hoe weet ik nu wat ze te koop aanbieden ??
Laat dan in iedergeval op de site zien wat je aan spullen aanbied zodat je dan naar je dealer kunt om één of ander te bestellen...
Of kap geheel met alles en hevel het over naar Kopacek !
 

Rallye

Forumguru
Wel een bijzondere move, ja. Gelukkig zijn er ook andere aanbieders. Dichtstbijzijnde dealer is 12km verder en dan weet je inderdaad niet eens wat het aanbod is.

Qua verzendkosten valt het wat tegen, maar ik heb regelmatig besteld bij https://shop.ahw-shop.de/
 
Bovenaan Onderaan