Skoda van Heukelem Groningen

Reizende

Actief lid
Heeft iemand ervaring met deze dealer? Tot nu toe erg tevreden. Goede service m.b.t. de wensen voor de nog af te leveren auto (zaterdag!! /forum/images/graemlins/489.gif ). Meer mensen ervaringen hier?
 

Bass

Nieuw lid
Perfect, afgelopen donderdag mijn nieuwe octavia opgehaald. Mijn ipod was ondertussen kapot gegaan, dus kan makkelijk switchen voor sneeuwkettingen. Volgende week gratis busje olie halen. PERFECTOMUNDO!
 
Volgens mij wel een goede dealer, alleen gaf hij niet echt hoge inruilprijzen.....ben toen naar de dealer in winschoten gegaan, die me zo maar 1000 euro meer gaf voor mijn inruiler.
 

Reizende

Actief lid
@Bass, bedankt voor je reactie! Maar wat ik even niet begrijp... /forum/images/graemlins/ahum.gif Ga je je ipod omruilen voor sneeuwkettingen??
Ik weet dat die dingen ook lawaai maken, maar ik zou dan toch het geluid van de ipod prefereren... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Het lijkt wel of er solden zijn bij deze dealer /forum/images/graemlins/crazy.gif,een defecte i pod omruilen tegen een stel sneeuwkettingen en dan nog een gratis busje olie krijgen.
 

Bass

Nieuw lid
Hehehe, het ging om zo'n icelink voor mijn ipod. Die was ondertussen dus niet meer nodig. Dus maar sneeuwkettingen gehaald voor volgende week! Goeie deal leek me zo. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Ik heb mijn 3e skoda van deze dealer. Niets meer dan lof. Eventuele problemen worden altijd in overleg opgelost.
 
Heb mijn Fabia Combi II att Bns hier besteld.
Tot nu toe erg vriendelijk geholpen. Word binnenkort afgeleverd.
Inbouw Gas zal tijd in beslag nemen.

Ik hou jullie op de hoogte.
 
Inmiddels staat de auto bij de dealer. Reeds sinds 26-09-2008.
Echter zal de gasinstallatie pas 26 november ingebouwd kunnen worden. Dit vanwege een lange levertijd van de gasinstallatie. Balen dus.
De auto al wel gezien. Nu maar wachten...
 
De opdracht aan de dealer gegeven nu de auto nog bij hun staat te wachten voor de inbouw van de gasinstallatie of ze direct een Parrot carkit willen plaatsen.
De opdracht via de leasemaatschappij laten plaatsen. Zal jullie zodra ik de auto heb hier ook foto's van maken en plaatsen..
 

Farquhar

Nieuw lid
Onze Octavia Combi Tdi DSG Elegance Attractive Business is begin november lekker vlot geleverd door van Heukelem uit Groningen (2 oktober besteld!)
(Sneller dan verwacht en Leaseplan afhankelijk wilde, deze dacht het kenteken natuurlijk liever over de jaarwisseling heen te tillen..)

Prima service en aftersales:
Probleempjes met de BT (PT2) verbinding tussen de Columbus en de Nokia 6300 van mijn vriendin.
De verkoper had nog keurig de telefoon(s) ingesteld maar op de terugweg viel de verbinding met de 6300 steeds weg.
Dit bleek te wijten aan een sofware (time-out) bij de Nokia:(; de verbinding wordt wel gemaakt, alles netjes uitgelezen en na een paar minuten wordt dan de BT verbinding verbroken.. weer gemaakt.. verbroken.. etc..
Even Dealer en PON bellen om de juiste compatible versie voor de Nokia te achterhalen (via PON ging niet zo vlot.)
De Dealer/verkoper met meer service gevoel, had uiteindelijk meer succes en kreeg via Skoda International uiteindelijk de juiste telefoon-software versie gegevens.
Telefoon-software updated; werkt prima nu..

Over 'de veel besproken PT2 telefoonhouder':
Van Heukelem wilde hem best gratis uitbouwen maar behalve het (wegtrekkende?) deukje heb je dan ook wel een gaatje, waar dan weer nieuwe afdekplaatje over moesten..
Dat hebben we uiteindelijk maar zo gelaten..we wilden de auto gelijk mee en.. het is 'maar' lease, he?. en binnen 2 jaar hebben we weer een ander..

Prima afspraken (wel Lease afhankelijk):
Krijgen bij onderhoud 'sort of' voorrang (kan er op wachten vanwege afstand/reistijd) en krijgen anders gratis leenauto..
 
Bovenaan Onderaan