Skoda Superb vandaag ontvangen ! 95-TFD-4

vanguard oxford

Nieuw lid
Dag allen,

Vanmiddag mijn Skoda Superb Combi 1.6 Greenline opgehaald. In Rosso Brunello, deze kleur was 4 maanden geleden
net weer beschikbaar na het "gedonder" in Fukishima. Fantastische service (aflevering) bij Ames in Dordrecht.

Met Ambition Business pakket, werkt allemaal erg soepel. Iphone 4 simpel gekoppeld, Amundsen navigatie werkt
naar behoren. De ruimte is fantastisch. Wel meest stug geveerde auto die ik ooit heb gereden. Eerder S-Max en
een heel scala aan Mondeo's. Mooi dat er én SD-cards gelezen kunnen worden en de Ipod/Iphone zo aan te
sluiten is dat ik 'm op de Amundsen kan bedienen. Navigatie is versie 0038 zag ik.

Invoegen ( eerste keer met de Skoda !) ging prima, ondanks laag motervermogen. Bij hogere snelheden mis ik
de 6e versnelling. Automatische ruitenwisser werkt prima. Grote buitenspiegels, prima zicht. Achterklep kan
met een druk op de knop open, leuk speeltje. Parkeersensoren werken naar behoren voor en achter, getinte
ramen achter zien er strak uit.

Gelukkig maar 2 "eco greenline" stickers op de zijkant, die gaan er dit weekend af. Dan meteen ook ritjes naar
Brabant en Friesland, dus kan ik 'm lekker inrijden. Verder alle instellingen/ keuze menu's eens doorlopen.

Per jaar rijd ik gemiddeld 45000 km voor de zaak, lease contract voor 3 jaar. Voornaamste reden om deze te kiezen
was de bijtelling, de ruimte en het hebben van 3 jonge kinderen die op de achterbank plaats nemen, in zitjes.
Dat lukt niet in een BMW320, Audi A4, Ford Mondeo of Mercedes C-200 klasse !

Het is geen Aston Martin, maar vooralsnog een prima keuze.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je S2. En je hebt een hele mooie kleur gekozen. Heb je foto's er van?

Hetzer

Forumguru
Mooie auto, fantastische kleur.
En je valt op met je hagelnieuwe kenteken, ik kwam je tegen daar net op de A-9, richting Beverwijk, Alkmaar bij knp-punt Velzen....

Bovenaan Onderaan