Skoda Superb IV zomaar offline

Airbus

Nieuw lid
hoi allemaal.

Ik heb na een dealer bezoek van 2 weken geleden ineens een aantal problemen die voort lijken te komen vanuit het niet hebben van internet. Het internetbolletje is zichtbaar boven in het columbus scherm, maar is niet wit ingekleurd.

Nu start bijvoorbeeld mijn navigatie niet meer op
regelmatig krijg ik de melding 'beperkte verkeersbordherkenning'

ook kan ik niet meer via skoda connect de auto uitlezen. en de locatie staat vast op een locatie van een tijdje geleden.

Nu heb ik geen skoda data gekocht, maar ik ga er vanuit dat ik gewoon mijn navigiatie moet kunnen gebruiken buiten deze data om? Ik heb immers al betaald voor de skoda connect.

Ook door de columbus met wifi te verbinden via een telefoon hotspot of thuis op de oprit geeft geen oplossing.

Moet ik die data aanschaffen wat het probleem verhelpt of is dit een probleem in de unit?
 

Rallye

Forumguru
Heb je het systeem al eens opnieuw opgestart? Uit knop ingedrukt houden tot het systeem uit gaat.
 

Airbus

Nieuw lid
Heb inmiddels zekering 10 en 17 getrokken

Het internet bolletje is nu wel van grijs naar wit gegaan. En skoda connect heeft weer een update gekregen van locatie.

Alleen navigatie start nog steeds niet. En ook andere services zoals nieuwe gebruiker inloggen of de shop zijn niet toegankelijk.

Blijft hangen bij 'laden' of 'navigatie starten'
 
Bovenaan Onderaan