Skoda Superb II fotoalbum

arjahoekstra

Actief lid
Hallo JC, deze velgen zijn ook 19", maar dan antraciet.
Voor zover ik het onderstel tot nu toe kan beoordelen, ben ik zeer tevreden.
Kuilen en hobbels worden goed gedempt, dwarsrichels worden wel harder doorgegeven dan bij mijn vorige auto, maar het wordt nooit storend.

[MODERATORBREAK]
niet onnodig quoten a.u.b.[/MODERATORBREAK]
 

NMO

Nieuw lid
De comfortline MY 2011 in het zwart

Hallo,

ben aan het kijken naar een skoda en zou graag foto's willen zien van een zwarte superb combi comfortline my 2011 waarbij de chromenlijst rond de zijruiten niet aanwezig zijn.

Bij voorbaat dank

Niels
 
@NMO

Hierbij de foto van de Superb Combi Zwart - Comfortline 2011 :

F3t51BLC20111Z1ZAU_L.jpg
 

Skody

Actief lid
Vind m wel erg kaal geschoren zonder het chroom rondom de ramen op de deuren en aan de voorzijde. Chroom maakt het altijd af vind ik zelf.
 

Captain Hook

Forumguru
Zonder het chroom vind ik 'm juist nog mooier! Deze auto heeft geen blingbling nodig... Just dat sobere, strakke, past er heel goed bij.
Laat chromen glimrandjes en kermisverlichting maar over aan Audi. :grin:
Van mij mogen ze grill-omlijsting ook in mat-staal uitvoeren ipv glim-chroom.
 

NMO

Nieuw lid
@ Superb-MH Dank je wel voor het posten van de foto.

Ik moet er wel even aan wennen, vind dat chroom wel chique staan, maar zonder juist wat sportiever.

Ik ben nu door alle discussies en de informatie vanuit het buitenland over de 1.6 tdi ook wel benieuwd naar de prestaties maar ook eventuele bijtellings voordelen van deze motor. Maar dan zal ik ook prinsjesdag moeten afwachten of het huidige bijtellingsmodel in stand blijft.

Voorstelling: Ja, man + op zoek naar een auto die het ook mogelijk maakt dat er nog ruimte is dat er mensen achterin mee kunnen.
 

Roel

Lid
Ik vind ook dat het chroom "the finishing touch" is, zowel rond de zijruiten als op de voorspoiler. Dit icm alu dakrailing geeft de wagen iets chiques.
Er is niets mis mee om verward te worden met een A6 Avant.
Met de 1.8 TSi is de auto sportief genoeg!!!
 

NMO

Nieuw lid
leer achteraf inbouwen door PON

Hallo,

de keuze is uiteindelijk gevallen voor een skoda superb combi, voornamelijk om zijn ruimte en af te zijn van de kreten van de achterbank ik zit hier strak achterin, want dat gaat zelfs met 2.05 voorin niet meer voorkomen.

Voor de aankleding nu op zoek naar achteraf leer die door de dealer wordt aangeboden en ingebouwd door PON.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en heeft iemand nog wat voorbeeld foto's staan van het interieur, vooral van de kleuren 4256 - G en de 4257 PS 14 maar wil misschien ook wel voor iets veel lichters gaan.

Bij voorbaat dank,

Niels
 

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Niels, het leer bevalt mij erg goed. Makkelijk schoon maken en het ziet er erg mooi uit. Ik was bij het inbouwen aanwezig en dat gaat erg snel. Van 7 uur tot 15 uur zijn ze bezig. Alleen vertraagd het wel de levertijd van je auto met een week ongeveer, dit was het enige minpunt. Vergeet de stoelverwarming niet erbij te bestellen af-fabriek.

Hemi, goed meegedacht!:winkie:
 

NMO

Nieuw lid
Hallo heren,

op de eerste plaats bedankt voor jullie snelle reactie. Het inbouwen en het resultaat ziet er erg mooi uit. Mag ik je vragen welke kleurcode er ingebouwd is?

Ik vind zelf het ameretto bruin van audi wel erg mooi, vooral met een zwarte hemel (nog niet kunnen vinden in de optielijsten) maar ja welke kleurcode is dat bij skoda ?

Ik ga me de komende periode nog maar eens goed orienteren op de leer voorbeelden.

Niels
 

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Nico, kleur nummer weet ik niet alleen dat het beige leer is wat in het boekje zit van de dealer, hij weet wel welk nummer het is.
De zwarte dakhemel kan voorbehouden zijn aan de RS-en etc.
Ik weet dat de Octavia RS deze zwarte hemel wel heeft. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om een zwarte dakhemel te bestellen maar misschien is de bij de Superb anders.
Amaretto kon ik nu niet even vinden met de zoekfunctie, wel cognac?
Hier nog een ander kleurtje....
http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=358
of
http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=151&pictureid=3144
Succes verder met zoeken hier, er staat erg veel hier op het forum.
 

NMO

Nieuw lid
Wasmachine man dank je voor tips, ik kom al wat leuke combinaties tegen op het forum.

Vind het alleen nog steeds moeilijk de omslag te maken de leercodes van skoda naar de verschillende plaatjes
 

Wasmachineman

Forumguru
Nico, jij wilt zwarte lak buiten dan geen zwart leer binnen doen in elk geval.
Alles is eigenlijk mooi met leer, zeker als het licht is want dan maakt het de auto nog ruimtelijker! Succes.
 

frader

Nieuw lid
superb II Combi

superb combi elegance mocca bruin themisto velgen 18"
 

Bijlagen

  • SKODA 043.jpg
    SKODA 043.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 154
Bovenaan Onderaan