Skoda Superb erbij

SweetRevenge

Actief lid
Ik ben nu twee maanden in het bezit van een Skoda Superb en één maand lid op dit forum. Even de auto voorstellen dus, daar gaat het op dit forum toch om, niet? :baby012:

Zoals gezegd, een Superb dus. Een 1.8TSI Elegence Business line in de kleur Rosso Brunello metalic met Ivoor Nappaleder.

-DSG7
-MDI
-Telefoon interface
-Parkassistent
-Kessy

07042011156.jpg

Groetjes
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Ik vind het een hele mooie sjieke kleur en past helemaal bij een S2.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Sluit me aan bij de mededeling van "Fabia".
Graag meer foto's en zeker van de ivory bekleding.

Miniatuur erbij gekregen?
 

CDO

Forumguru
Van harte, en veel plezier gewenst. Moet vast wel lukken met zo'n auto. Mooie kleur trouwens.
 

SweetRevenge

Actief lid
Bedankt voor de leuke reacties.
Tja, de kleur en het interieur waren/zijn een beetje een risico. De kleur had ik nog nooit "live" gezien, ook niet bij de dealer, en het interieur...ivoor met drie kleine kinderen... :ahum:
Dat ik de kleur nog nooit gezien had, was ook een beetje de reden waarom ik deze koos. Nu ben ik er wel blij om, ik vind hem ook heel mooi. En dat interieur...de toekomst zal uitwijzen of dat wel slim was.

@Bothje
Zal dit weekend eens wat foto's schieten, ook van het interieur. En nee, miniatuur heb ik niet van de dealer gekregen, maar jammer genoeg zelf moeten kopen.
 

Bakkertje

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Die kleur staat hem inderdaad erg goed, die is overigens niet meer te bestellen (helaas).

Hoe gaat het met de 3 kids op de achterbank? Hoe oud zijn ze en welke stoelen gebruik je?
Ik mag zelf een nieuwe auto gaan bestellen en ga van een Octavia combi naar een Superb Sedan. Waarschijnlijk ga ik voor de Lava blue, is weer eens wat anders dan zwart of grijs ;)
 

AGTon

Forumguru
Waarom is deze kleur niet meer te bestellen ? Zat op de site van Skoda te kijken een tijdje geleden en het viel mij al op dat de kleuren die er zijn, naja hoe zal ik het zeggen, niet mijn 1e keus zal zijn.
 

Bakkertje

Forumguru
Voor het nieuwe modeljaar zijn er andere kleuren, waarom weet ik niet. Ik heb al verhalen gehoord dat bepaalde lakken uit Japan moeten komen en die worden niet meer geleverd..
 

s-line

Forumguru
Met 3 kinderen op de achterbank gaat prima hoor ruimte zat, zeker als ik het vergelijk met mijn oude RS combi.
Mijn jongens zijn 3,7,en 10.
gr.michiel
 

SweetRevenge

Actief lid
@Bakkertje
Ik heb twee jongens (2 en 5) en een meisje van 8 maanden. Zij zit nog in een Maxi Cosi met een Easy Base. Die van 2 zit in een Römer Duo Plus, en die van 5 zit in het midden op een zitverhoger.
Als de kleinste niet meer in de Maxi Cosi moet, ga ik waarschijnlijk op zoek naar andere stoelen.
 

Bakkertje

Forumguru
Wij hebben het net andersom 2 meiden (3 en 5) en een jongen (16 maanden), op het moment in de Octavia hebben we het (van links naar rechts) als volgt. Romer stoelverhoger met rugleuning voor de oudste (die is bij de zitting in de breedte instelbaar waardoor je er tussen kunt om de gordel vast te klikken), in het midden een Romer peuterstoel voor de jongste (die is aan de rugleuningkant smaller waardoor je bij de gordelsluiting kunt) en de middelste zit ook nog in de peuterstoel een maxicosi priori. Dat gaat allemaal eigenlijk net niet, maar over hopelijk een maand of 2 kan ik m'n ervaringen delen met de Superb. Bij het passen in de showroom bleek al dat dat wat makkelijker gaat. Wel in een hatchback overigens, in de combi heb je hetzelfde probleem als nu in de Octavia combi.

Veel plezier en vooral veilige km-ers in je nieuwe bolide!
 
Bovenaan Onderaan