Skoda Superb Combi Elegance Businessline 170pk DSG onder de carpoort!!

Peter79

Actief lid
En na 2 jaar met 5 verschillende (huur)auto's te hebben gereden was gisteren dan eindelijk het moment daar: Mijn Superb mocht eindelijk mee met het baasje!!
Na een perfecte uitleg en goed kopje koffie (inclusief chocolaatjes voor de vrouw, met skoda logo = leuk detail) van Maarten bij ArenaMobiel Venlo, de auto meegenomen.
Wat een waanzinnige auto is het toch. De afwerking (Nappaleder Ivory, met notenhootdesign), de power, het bedieningsgemak, alles is gewoon goed.
Vrienden en collega's waren zeer verbaasd over de enorme ruimte achterin (stoelen en achterbak).
Nu eerst nog even rustig inrijden, maar ik weet zeker dat ik hier plezier aan ga beleven. Ik zal zsm wat foto's uploaden.
De stoel moet ik echt nog even in de juiste stand zien te zetten, wat het lekkerst rijdt. Maar dat duurt even.
Enig puntje wat ik misschien nog aanpassen is een verlagingssetje. Heb 18" Themisto's eronder die erg mooi zijn, maar de S2 staat relatief hoog op wielen en dat is gewoon zonde. Jammer dat me dit niet is opgevallen bij showroomauto's. Heb ook proefgereden in verlaagde auto, dus niet meer bij nagedacht. Ach, dan hebben we nog wat om over te dromen....
Ik ben echt zo blij als een klein kind in een snoepwinkel. En voor mensen die nog twijfelen tussen S2 of ander "gelijkend model/merk", wees verstandig en neem de auto met de beste prijs/kwaliteit verhouding: absoluut de S2.

VIRTU

Nieuw lid
Hey Peter79,

proficiat met jouw aanwinst!
Het moet waarschijnlijk een geweldig gevoel zijn om hem eindelijk te mogen ontvangen?! Ik heb vorige week ook bericht gekregen van mijn dealer dat hij binnengekomen is; bijgevolg deze week toch al eens een kijkje gaan nemen... kwijl kwijl kwijl.
Nu nog hopen dat de inschrijving door de leasemaatschappij niet te lang op zich laat wachten want ik word hier GEK!!!!!!
En tevreden over de motor in combinatie met de DSG? Ik ben curieus want heb ongeveer dezelfde wagen.

Groeten,

Virtu.

Bovenaan Onderaan