Skoda Snijders Almelo

Stan

Nieuw lid
Hier is mijn leaseauto besteld en heb hem daar zelf opgehaald. Eigenaar neemt alle tijd voor je en beantwoord al je vragen. Niet moeilijk doen, alles kan. Heel persoonlijk. Alles cf. afspraak geregeld. Als ik er geen 150 km vandaan zou wonen ging mijn O2 Combi BE daar zeker in onderhoud. Kortom: aanrader.
 
ik heb hier mijn nieuwe o1 gekocht
i.d.d. is er voldoende tijd voor de klant en weet de eigenaar voldoende van techniek, maar ook van verkoop
meedenkend, behulpzaam
gemoedelijk sfeertje, familiaire ambiance

auto wordt deze week geleverd, ik hou jullie op de hoogte van de ervaringen
 
aflevering geheel volgens afspraak, auto tip top
rustig de tijd genomen om dingen uit te leggen voor zover nodig
prima sfeer, buiten kantooruren (ik woon er een flink end vandaan) ook geen punt
voorlopig niets dan lof

half sept. terug voor de LPG installatie, ik kom er dan (weer) op terug
 

Roco

Lid
Rondje garages gemaakt, offerte gekregen na uitvoerige info.
Bij de bstelling nog betere uitleg en advies, waardoor keuze bijgesteld moest worden.
Idd, alles kan en alle tijd voor je. Prijsafspraken en overeenkomst op zeer coulante wijze en heel klantvriendelijk. iedereen is daar vriendelijk. Auto opgehaald en duidelijke uitleg gekregen. een feestdag.
Nu snap ik waarom er "dealer van het jaar " op de deur staat.

:473:
na zdravi
 
ik kan na de inbouw van de LPG installatie alleen maar goede dingen zeggen over deze jongens
allemaal zeer persoonlijk, goede afspraken te maken, je hoeft niet steeds weer alles te herhalen, men ik oprecht geinteresseerd en bakkie koffie met Berthold en de family woonachtig aangrenzend aan de garage is erg gezellig
ik heb al heel wat dealers meegemaakt, goede en slechte, maar deze krijgt van mij als enige een dikke 10!
 
Bovenaan Onderaan