Skoda Seeuws in Deinze (B)

Wannes

Nieuw lid
Ik weet niet of we met veel zijn op dit forum, maar in elk geval, ik ben (tot op heden) heel tevreden over mijn dealer, dus het minste dat ik kan doen is hem even vermelden!
Ik ging langs bij Skoda Seeuws in Deinze (dicht bij Gent) voor wat informatie en om de wagens eens in het echt te zien. Ik ben nl iemand die, als ie een belangrijke aankoop gaat doen, alle mogelijk informatie op het internet verzamelt, urenlang vergelijkt en recensies leest, tot ik er zelf helemaal gek van word...
Bijkomend gevolg is dat wanneer ik in een winkel (of in dit geval een garage) binnenstap, ik vaak meer van de zaak afweet dan de verkoper zelf (niet om onbescheiden te zijn, mijn punt komt nog /forum/images/graemlins/wink.gif) Zo ook bij een skoda-dealer in de buurt van Oudenaarde, de man nam gewoon het foldertje over de beperkte Rsline en las het volgens mij voor het eerst...
Niet zo bij Seeuws, die wist er alles van, gaf extra uitleg, bood mij zelfs meteen aan om met de Rsline van zijn dochter (!) een proefrit te gaan maken, zodat ik niet in een gewone fabia moest rijden. Beide dieselversies getest, zelfs eens met een octavia 115pk proefgereden voor de fun. Uiteindelijk de keuze gemaakt en binnen de 2weken stond ie al op me te wachten in de garage. Eerste onderhoudje na 1500 km gratis en zonder afspraak. Binnenkort eerste echte onderhoud op 15000 km. Hopelijk blijft de service op een even hoog niveau!

Re: Voor de belgen

Ik heb vergelijkbare ervaringen met Izegem Motors uit ... Ik was geïnteresseerd in een de Octavia Combi 1.9TDI met Pegasus-velgen en een Stream-radio. De dealer had deze niet staan maar een familielid van hem wel. Dezelfde dag nog een afspraakje geregeld en ik kon de wagen testen in ongeveer de configuratie zoals ik hem wou kopen. Het resultaat lees je in m'n signature ...

el_diablo

Nieuw lid

ik heb over mijn dealer ook echt geen klagen toen ik ging kijken voor mijn fabia rs aou er normaal een proefrit geregeld worden bij d'ieteren in kortenberg maar die hadden er geen meer staan maar omdat ik al ongeveer wist hoe een fabia rijd (omdat men ouders er een bezitten) heb ik snel ff een testrit mogen doen met een superb met vergelijkbare motor ....

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ik heb over mijn dealer ook echt geen klagen

[/ QUOTE ]Komt hij nu uit Oevel of uit Retie ?
Ik heb mijn Fabia bij Van Rompaey gekocht en ben na 5 jaar nog steeds tevreden over hun service.

vw125

Forumguru

Ik ben eerlijk gezegd niet te spreken over men dealer, heb er tijdens de bestelling al wat problemen mee gehad en nu vandeweek ging ik er terug naar toe omdat men oliepeil te laag stond en die was heel onvriendelijk en moest er op de koop toe nog 20 euro betalen voor wat olie bij te vullen.
Ik vind toch dat je er een nieuwe auto gekocht hebt iets mag doen voor de klanten is het niet?
Mij zien ze daar niet meer, zal wel een ander dealer zoeken hier in het Antwerpse.

Grtz vw125

rickske

Actief lid

Groot gelijk vw125,de klant is koning en €20 vragen voor 3 minuutjes werk en wat olie is toch een beetje overdreven.Veel geluk met het vinden van een andere dealer.

banane

Nieuw lid

ik ben eerlijk gezegd ook niet tevreden over mijn dealer uit destelbergen, verkeerde info gekregen bij overeenkomst voor verkoop, wagen was niet eens proper aan de binnenkant,heb nog zelfde dag volledig van binnen gekuist enz.

Mark

Banned

</font><blockquote><font class="small">Citaat: vw125</font><hr />

Ik ben eerlijk gezegd niet te spreken over men dealer, heb er tijdens de bestelling al wat problemen mee gehad en nu vandeweek ging ik er terug naar toe omdat men oliepeil te laag stond en die was heel onvriendelijk en moest er op de koop toe nog 20 euro betalen voor wat olie bij te vullen.
Ik vind toch dat je er een nieuwe auto gekocht hebt iets mag doen voor de klanten is het niet?
Mij zien ze daar niet meer, zal wel een ander dealer zoeken hier in het Antwerpse.

Grtz vw125

[/ QUOTE ]

Kun je vermelden welke garage dat is, desnoods via een PB'tje?

Ik heb mijn O2 bij Jennes in Machelen gekocht en ben tot nu toe zeer tevreden van deze mensen. De verkoper nam ruimschoots de tijd om alles te bekijken en nog suggesties te doen (had mijn wagen zelf al geconfigureerd via de site). De beloofde levertermijn is perfect nagekomen en alle aanpassingen en toevoegingen die ik had gevraagd (litertje olie, voltanken, leaving / coming home op 60 sec, anti-carjacking aan) waren perfect opgevolgd. Op 1500 km heeft de garage ook nog snel even de olie vervangen zonder dat het me ook maar 1 cent heeft gekost, kortom, tot nu toe ben ik zeer tevreden over mijn dealer

blackczech

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: vw125</font><hr />

Grtz vw125

[/ QUOTE ]

Kun je vermelden welke garage dat is, desnoods via een PB'tje?

[/ QUOTE ]

VW125 spreekt hier over Gar.Hofmans te Puurs !!
Ikzelf heb daar bijna 15jaar gewerkt als koetswerkhersteller/mekanieker en verkoper !!
Wat vriendelijkheid betreft ... tja dat kan ik (tegenwoordig)nie tegenspreken !!Wat betreft die 20€ voor de olie ... dit betreft 0W40 olie en is wel degelijk dure olie hoor !!
Grtzzz Patrick

Ps : Hopelijk komen we elkaar eens tegen he VW125 !!
aangenaam.gif

blackczech

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: zinno01</font><hr />

Ik heb mijn O2 bij Jennes in Machelen gekocht en ben tot nu toe zeer tevreden van deze mensen. De verkoper nam ruimschoots de tijd om alles te bekijken en nog suggesties te doen (had mijn wagen zelf al geconfigureerd via de site). De beloofde levertermijn is perfect nagekomen en alle aanpassingen en toevoegingen die ik had gevraagd (litertje olie, voltanken, leaving / coming home op 60 sec, anti-carjacking aan) waren perfect opgevolgd. Op 1500 km heeft de garage ook nog snel even de olie vervangen zonder dat het me ook maar 1 cent heeft gekost, kortom, tot nu toe ben ik zeer tevreden over mijn dealer

[/ QUOTE ]

Je olie vervangen op 1500km is dom hoor ,zeker bij een TDI !
Gewoon bijvullen is het beste en vervangen volgens voorschrift !! Eens olieverbruik altijd olieverbruik indien de olie is vervangen !!Olieverbruik mindert naarmate het aantal km's !!

Grtzzzz Patrick

Bovenaan Onderaan