Skoda Scala met Amundsen (MIB3?)

Johndoe44

Actief lid
Hallo allemaal,

Ik ben een trotse bezitter van de nieuwe scoda scala style. Kleur is racing blue! Ik heb hem vanmiddag tegen sluitingstijd mogen ophalen. Wat een heerlijke auto is het. Maar toch een minpuntje, mijn admunsen entertainment system blijft Hangen op "welkom gebruikers profiel ophalen") hij doet dan helemaal niets. Ik kon niet meer terug naar de dealer want die was al dicht. Iemand die hetzelfde heeft gehad?
 

hemi24

Forumguru
Probeer eens met één sleutel...

Kessy, of contactslot (met beide sleutels aan één sleutelring)?

Edit : Easy Start schijnt het te heten bij de Scala én zou standaard op jouw Style moeten zitten.
 
Laatst bewerkt:

Johndoe44

Actief lid
Probeer eens met één sleutel...

Kessy, of contactslot (met beide sleutels aan één sleutelring)?
Kessy en ook dat geprobeerd maar ook dat werkt niet. Het systeem reageert nergens op. Alleen aanzetten en uitzetten. Voor de rest helemaal niets.
 

hemi24

Forumguru
Dan doet het systeem wat het moet doen, je hebt namelijk geen Kessy...

Kessy is als optie enkel op de Business Edition te verkrijgen; de Style heeft Easy Start (enkel start-/stopknop).

Slecht voorgelicht door de snelle verkoper, gok ik zo!

:pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Johndoe44

Actief lid
Dan doet het systeem wat het moet doen, je hebt namelijk geen Kessy...

Kessy is als optie enkel op de Business Edition te verkrijgen; de Style heeft Easy Start (enkel start-/stopknop).

Slecht voorgelicht door de snelle verkoper, gok ik zo!

:pieker:
Ik heb echt een slechte dag pff. Kom niet eens uit mijn woorden. Ik heb geen kessy maar easy start inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat het systeem het daarom niet moet doen. Het moet niet zo zijn dat ik mijn amundsen het niet doet.

Ik zal morgen wel naar de dealer rijden
 

Johndoe44

Actief lid
Naar de garage geweest en ook zij kregen het systeem niet aan de praat. Nu willen ze de draden allemaal los halen om te kijken hoe of wat. Dat gaat donderdag gebeuren....
 

Antera

Donateur
Houd de aan en uit knop even vast van de Admundsen tot hij opnieuw opstart om te rebooten kijken of dit helpt
 
Bovenaan Onderaan