Als ex-inkoper lijd ik misschien aan beroepsdeformatie

dus ik ben met een stofkam als hooivork eens door alle gegevens gegaan.
De configurator van de dealer, die voor ons op het net, de prijslijst én de folder met elkaar vergeleken.
Resultaat? Ik werd er niet vrolijk van, te veel (financiële)verschillen c.q. onduidelijkheden.
Brief van 2 kantjes gecomponeerd, op de 2e pagina de uitdraai van de configurator voor ons op het Internet mét mijn be- & opmerkingen.
Alleen al het feit dat de configurator zonder commentaar 2 verschillende totaalprijzen op het scherm tovert doet mij het ergste vermoeden én de moed in de schoenen doen zinken.
Ik ben zeer benieuwd naar de reactie van de dealer, en overweeg bij mogelijke aanschaf een bedrag af te trekken voor alle gespendeerde tijd wat bij een fatsoenlijk werkend systeem onnodig zou zijn. (En ik ben duuuuuuuur!!!)
Ohh, nog een belangrijk iets. Ze blijken 2 (twee) systemen naast elkaar te draaien. Mijn foutieve NAW- & mail-gegevens blijken wel te corrigeren te zijn, maar blijken door hun systemen niet te worden opgeslagen, noch tijdelijk geaccepteerd te worden. De fout blijft hardnekkig bestaan. Ook beloofde informatie van andere VAG-dealers heb ik nooit ontvangen, maar ik weet nu eindelijk ook waarom. Slordig, dat mag men wel stellen.

Wat mij ook weer doet denken aan de pijnlijke transitie van de Pon-Skoda-app. Wat ook al een gebed zonder end bleek te zijn.
Misschien krijg ik de Scala nu gratis??

grtssss
p.s.
Deze chat is óók gruwelijk vervelend. Mijn tekst bij m'n avatar aangepast. 15 jaar ipv 10 jaar. Maar ook deze computer heeft blijkbaar een bloedhekel aan mij?? grrrr.