Skoda Roomster Scout ???

elcocheSKODA

Actief lid
Zou dit de Roomstet Scout worden??

25-10-06_1309a.jpg

25-10-06_1310a.jpg
 
dat kan je nog eens vies tegenvallen denk ik, het ziet er idd uit als een scout versie en die zijn echt niet goedkoop lijkt me. mooi is anders met al dat lelijke plastic wat zo lekker grijs verkleurt van alle uv, maar ja practisch is het wel als je gaat offroaden...
 

Hetzer

Forumguru
Als het een Scout word zal die ook wel uitgerust worden met de 4-motion aandrijving, toppie!!
xyxthumbs.gif
 

LenK

Forumguru
Smaken verschillen.

Als er een Roomster Scout moet komen dan kunnen ze beter de Yeti wat sneller op de markt zetten ipv de Roomster te plastificeren.
 

Hetzer

Forumguru
hulde!!! wat eeen geslaagd model!!
 

Bijlagen

  • 41073-scout026a449d85-3773-41bc-ac0e-be684175dae9.jpg
    41073-scout026a449d85-3773-41bc-ac0e-be684175dae9.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 18

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Die heeft géén vierwielaandrijving

[/ QUOTE ]

Dit is dan weer minder. Wordt 't toch een beetje een poser car van.
 

LenK

Forumguru
Het is net of ie in een plastic badje gedompeld is.

Deze zijn ook gedompeld maar wél lekker
tongue.gif
 

Bijlagen

  • 41221-MyScreenHunter.jpg
    41221-MyScreenHunter.jpg
    4,8 KB · Weergaven: 20

Rudi

Nieuw lid
Navraag bij Pon leert dat deze auto net zo hoog (of liever laag) op z'n pootjes staat als een normale Roomster, zodat de bodemvrijheid 14 cm blijft. De extra hoogte komt door de standaard dakrailing............. Dat vind ik nou jammer. Je geeft dus extra geld uit voor wat plastic aankleding en een stoere naam.
Voor mensen die frequent hoge verkeersdrempels moeten nemen of zandwegen berijden en daarvoor iets meer centimeters onder de bodem willen hebben, is dit dus geen alternatief. Zelfs een gewone Octavia krijg je met een slecht wegdekpakket nog 2 cm hoger van de grond!
 
Bovenaan Onderaan