Skoda rapid

jeroen88

Actief lid
Vlede week was het eindelijk zover.
Eerder als verwacht kregen we een telefoontje dat de rapid afgeleverd kon worden. Helemaal goed dus vlede week vrijdag de wagen opgehaald.:D
En daar stond hij dan briljant silver met panoramadak, licht-zicht pakket erop helemaal top. Het hartje is de 1.0 tsi met 95pk.

Na iets meer als een week de auto gereden te hebben nu bevalt hij goed. Het motortje doet zijn ding alles werkt goed.
Maar toch zijn er nog wensen voor wat verbetering en ook personalisatie

Daarin binnenkort hopelijk meer.
Het eerste wat gedaan is zijn de logo's, alles netjes strak alleen de skoda emblemen mochten blijven.
En nu de foto,s daar heb ik nog geen tijd voor gehad:cry:
 

jeroen88

Actief lid
Als de tijd er was geweest dan had ik dat zeker gedaan @EdK . Maar soms lopen de dingen net even wat anders dat je ze gepland heb.
Dus laat ik het maar in de term van @Cordoba zeggen.
De tijd is rapide voorbij gevlogen.
:D ;)
 

jeroen88

Actief lid
Heb het topic weer is ff afgestoft.
Vandaag komt eindelijk de eerste aanpassing aan de wagen.
Ik ga zo vetrekken voor een kw schroefset variant 1 onder de rapid.
Ben benieuwd hoe het smoelt ene of ik beter kan leven met de stuureigenschappen.
 

Wodkadrinker

Actief lid
Tijd heb je niet , tijd maak je. En maar wachten dus ......
Zonder gekkigheid kijken of het smoelt en misschien is het ook wat voor mij

Groet Cor
 

jeroen88

Actief lid
Heb er voor gekozen om niet helemaal laag te gaan, puur voor het feit dat de vrouw er het meest mee rijdt.
En het ook wel normaal rijbaar moet blijven.
Ten opzichte van de orginele veren is dit wel stugger maar ervaar het niet als storend, en de stuureigenschappen zijn echt heel erg verbetert het zelfde ook voor de wegligging.
Bedankt @Antera voor het monteren.
 

jeroen88

Actief lid
Na bijna een jaar niks gedaan te hebben door drukte enz, afgelopen vrijdag de rapid een beetje voorzien van een kracht update. Afgelopen vrijdag is er jd engineering software ingelezen en wat een verschil maakt dat. Het is een totaal ander motortje geworden.
De reden van deze update is, dat we toch wat koppel miste in de rapid en dat nu naar onze mening flink verbetert is.
Een geslaagde update.

wist ff niet meer hoe ik de foto,s moest uploaden, dus maar even zo gedaan.
 

Bijlagen

  • IMG-20190118-WA0003.jpg
    IMG-20190118-WA0003.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 77
Laatst bewerkt:

jeroen88

Actief lid
Het is ook ons overkomen, schade door toedoen van iemand anders:mad: We vragen ons hard af hoe iemand dat zo voor elkaar krijgt. Een kras van 10cm op de bijrijder deur en nog een flinke diepe ook.

Vanmiddag gelijk langs de lokale schade hersteller en ik dacht ff dat ik een inzinking kreeg.
Of ik ff 600 euro wil neer tikken ervoor.
Volgens hun moeten bij de deuren over gespoten worden, omdat briljant silver een lastige kleur is.
Morgen nog maar is langs andere bedrijven gaan.

Of is dit een reëel bedrag
 
Bovenaan Onderaan