Skoda Rapid Spaceback mistlampen voor

Beste Leden,

Ik heb de laatste tijd wat vreemdst met mijn mistlampen voor bij mijn Skoda Rapid Spaceback.

De lampen gaan soms onafhankelijk van elkaar aan zonder dat de knop op mistlampen staat (wel gewoon licht aan)

De ene keer is het linksvoor en na een tijdje dimt deze weer, de andere keer rechtsvoor.

Lampen al eruit gehaald maar niets te zien, ook bedrading is nagenoeg nieuw dus ook niet echt de oorzaak zover ik kan zien.

Vandaag was rechts aan terwijl ik naar rechts het knipperlicht aandeed en vile daarna weer uit.

Wie oh wie zou een idee hebben, wanneer ik de dimlichten aandoe is het geen enkel probleen en bij lichten uit ook niet.
 
Dat is je bochtverlichting, bij sturen onder 30km/h ( dacht ik ) brand het mistlicht aan de kant waarnaar je stuurt/knippert. Bij achteruitrijden gaan ze beide branden.
Hartelijk dank dus dit is gewoon standaard en kan bv niet uitgezet worden in het menu?

Was al bang dat de verlichting niet werkte ;)
 

JeSko

Forumguru
In het menu niet, dit moet mits VCDS codering gedaan worden, o.a. @Antera kan je hiermee helpen, al zitten hier nog wel meer mensen die dat voor je kunnen:)
 

Okki

Donateur
Misschien door een vorige eigenaar (?) geactiveerd? Volgens mij was dat niet standaard op de Rapid.

Ik neem aan dat je hem pas hebt gezien dat het nu (pas} opvalt?
 

i2Paq

Senior Member
Dat is je bochtverlichting, bij sturen onder 30km/h ( dacht ik ) brand het mistlicht aan de kant waarnaar je stuurt/knippert. Bij achteruitrijden gaan ze beide branden.

Misschien door een vorige eigenaar (?) geactiveerd? Volgens mij was dat niet standaard op de Rapid.

Ik neem aan dat je hem pas hebt gezien dat het nu (pas} opvalt?

Mijn Rapid heeft het Af-Fabriek.
 

Canon-Eye

Forumguru
moet ik er gewoon aan wennen
Nee hoor, dat moet helemaal niet.
Als je het niet wilt (wat ik me goed kan voorstellen, ik wil het ook absoluut niet) dan kan het gewoon worden uitgeschakeld. Door iemand met VCDS of VCP, die desgewenst meteen nog wat andere leuke en/of wél nuttige zaken voor je kan instellen, of gewoon even vragen als hij toch voor onderhoud bij de dealer binnengaat.
 
Bovenaan Onderaan