Skoda rapid gisteren opgehaald

jvd1971

Nieuw lid
Gisteren de nieuwe auto van mij vrouw opgehaald in Duitsland na een levertijd van 5 maanden. Skoda rapid black edition 1.2 benzine, 17 inch velgen, xenon, sportstoelen met verwarming, parkeersensoren etc. Rijd fantastisch na 174 km.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    105,9 KB · Weergaven: 147
  • image.jpg
    image.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 313
  • image.jpg
    image.jpg
    101,4 KB · Weergaven: 138

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf! Mooie Rapid maar iets laten zaken zou het zijaanzicht nog mooier maken.
Heb je de auto geïmporteerd???

jvd1971

Nieuw lid
Cappuccino metallic. Idd vanuit Duitsland geïmporteerd. Het was daar een black edition. Zwarte striping, velgen, spiegelkappen, spoiler en raamlijsten. Standaard is deze editie tevens voorzien van xenon,sportstoelen en hoogte regeling,mistlampen met corner functie, klein leerpakket. Als optie USB ingang, verwarmde stoelen.

In Nederland hadden ze nooit van deze uitvoering gehoord. En ook niet van de 38% korting

Mooi hoor zeker met die kleur velgen eronder,wist ook niet dat deze uitvoering bestond.staat echt goed op de rapid in deze kleur.in de tijd dat wij onze rapid hebben gekocht stond er ook een cappuccino kleur in de show room.maar wij durfde dat niet aan omdat we dachten dat we er spijt van zouden krijgen.maar nu ik hem zo zie heb ik spijt van mijn zwarte je zie daar echt alles op.

Canon-Eye

Forumguru
in de tijd dat wij onze rapid hebben gekocht stond er ook een cappuccino kleur in de show room.maar wij durfde dat niet aan omdat we dachten dat we er spijt van zouden krijgen.maar nu ik hem zo zie heb ik spijt van mijn zwarte je zie daar echt alles op
Ik heb eerst een metallic zwarte Fabia I combi gereden - omdat die toevallig beschikbaar was toen er acuut een auto moest komen. Daarna besloten dat ik nóóóóit meer een zwarte auto wil en als volgende een cappuccino-beige O2C gereden, dat is zó goed bevallen dat de huidige wederom cappuccino-beige is.
Die kan ernstig vuil worden zonder dat het opvalt - en als ik 'm dan eindelijk een keer ga wassen kan ik altijd erg goed zien waar ik gebleven ben...

Joske

Forumguru
matcht mooi met de andere bolide, Lancia???
zeker weten Corné ;)

een Lancia Thema volgens mij

192750e.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Of eigenlijk een gepikte Chrysler 300M, die fiat jongens hebben dus gewoon een Amerikaans symbool een symbolische europese badge gegeven ... :banghead: die Italianen hebben gewoon geen respect voor de historie van beide merken. Begrijp me niet verkeerd hé heb de 300M altijd een brute bak gevonden maar om er zonder blikken of blozen een Lancia-badge op te plakken getuigd van geen respect voor beide merken.
In ieder geval een dikke proficiat met de knappe Rapid, wij hebben er ook eentje in Cappucino beige en is een heel gemakkelijke kleur om te onderhouden.

jvd1971

Nieuw lid
Voordat ze het Lancia embleem erop plakte heeft FIAT wel eerst het interieur compleet aangepast, onderstel gewijzigd, ZF versnellingsbak erin gezet en een compleet nieuwe ontwikkelde VM motori 3.0 diesel. Dit gebeurd uiteindelijk meestal bij een fusie. Volkswagen wilde voor kort Fiat nog overnemen.

Heb nog steeds het idee dat de Rapid gewoon een veredelde VW Bora is. Die ze de hoekige uitstraling van de VW mee hebben gegeven.

Heb de auto van het vrouwtje als een paar keer in beslag genomen. Moet zeggen prijs/kwaliteit is erg goed. 1.2 Tfsi motor erg direct, zeer pittig en verbruik na 600 km 1:16. Ruim interieur en zowel van binnen en buiten hoog afwerkings niveau.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan