Skoda pic posts - de mooiste Skoda's

Der Einser

Forumguru
Niet allemaal is mijn persoonlijke mening, maar wel leuk om zo'n topic te hebben.
Hebben wij namelijk niet op ons SKODA forum.
Dus wellicht kunnen we het hier aanvullen met al onze (skodaforum) Skoda's.
 

CDK

Forumguru
Dan zal je met links vanuit de showroom moeten gaan werken anders komen de mods achter je aan, andere topics zijn om die reden al gesloten, de showroom is voor foto's....
 

Tallguy

Forumguru
Precies. Wij hebben de showroom hiervoor. We gaan geen aparte topics dan óók nog eens hiervoor laten openen. Dit is de afgelopen al een paar keer geprobeerd en die zijn ook gesloten.
 

Joske

Forumguru
ja, moet zeggen dat ik de showroom nou ook niet echt frequent bezoek.. (1 keertje per week, als ik er al aan denk :) )
 

CDK

Forumguru
Ik kom ook nooit in de showroom..... Op het "oude" forum vond ik het wat makkelijker en overzichtelijker
 

Joske

Forumguru
Naar analogie met het "oude forum", waarbij je per persoon kon doorklikken naar een album, na het klikken op de avatar heb ik volgende oplossing bedacht.
Heb een link naar "mijn media" in mijn handtekening gezet.
Zo kan je doorklikken naar de foto's die ik geplaatst heb, misschien een tip voor anderen? ;)

@Pasqual

zo een linkje zou je toch ook kunnen voorzien in de forumleden hun avatar?
Maar wel rechtstreeks é, niet via profielpagina (want dat is nu het geval en weten veel leden niet).
Dan kan je ineens doorklikken naar de foto's van de desbetreffende persoon. En je zult zien.. je "showroom" zal veel beter werken/aanspreken ;)
 
Bovenaan Onderaan