Skoda op bedrijfsauto-rai

Hetzer

Forumguru
Binnen kort is er weer de bedrijfsauto-rai, via mijn werk heb ik een gratis kaartje bemachtigd met daarbij ook een bijlage met de aanwezige merken, ook Skoda zal ook aanwezig zijn, maar met wat??? ik dacht dat Roomster bestelauto niet naar Nederland zou komen en de Octavia-2 op grijskenteken, heb ik de laatste ook nog niet gezien in Nederland, ik ben benieuwt, ik hou jullie hier wel op de hoogte.
Ik ben zelf ook wel benieuwt en geinteresseerd naar de nieuw drieling van Fiat-Citroen en Peugeot...

ter info ,aanwezig op bedrijfsauto-Rai

Merken

Citroen
Opel

DAF
Peugeot

Daihatsu
Renault

Fiat
Scania

Ginaf
Seat

Hyundai
Skoda

Isuzu
Suzuki

Chrysler/Dodge
Terberg

Kia
Toyota

Landrover
Ford

Mazda
MAN

Mercedes-Benz
Volvo

Mitsubishi
Iveco

Nissan
Volkswagen

Bijlagen

• ImageHomepage-20071003131011.jpg
    ImageHomepage-20071003131011.jpg
    55,5 KB · Weergaven: 15
  • praktik.jpg
    praktik.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 18

Hetzer

Forumguru
Welke dag ga je. Ik samen met vriendin en zoontje zondag 28 oktober.

Misschien is het inderdaad wel leuk om het op de 28ste te gaan, misschien zij er nog wel meer forum leden die die kant opgaan (ik kom nu trouwens alleen.)

kunnen we misschien wel een poll van maken??

zondag 28 oktober uitje naar de bedrijfsauto rai

waarom, kijken naar VAG gerelateerde bedrijfsauto's zoals de Volkswagen-Bedrijfwagens reeks, M.A.N -trucks, en dus de Skoda en Seat personen auto's op grijskenteken...

deelnemers;
Hetzer
Fabia (plus aanhang)

overige info

Toegangstijden
Vrijdag 26 oktober: 11.00 - 18.00 uur
Weekend 27 - 28 oktober: 10.00 - 17.00 uur
Weekdagen (29 okt - 2 nov): 11.00 - 20.00 uur
Zaterdag 3 november: 10.00 - 17.00 uur

Korting op toegangsprijs
Een toegangsbewijs varieert van € 13,50 tot € 18,- aan de kassa, maar via de online ticketservice (www.ticketservice.rai.nl) krijgt men € 1,- korting. Speciaal voor families is er de familiekaart (2 volwassenen en 3 kinderen plus de DVD van Cars voor € 40,-) Meer informatie is ook te vinden op internet: www.roadtransportshow.nl.

Bijlagen

• tgx01.jpg
    tgx01.jpg
    47,2 KB · Weergaven: 7
Bovenaan Onderaan