Half juni heb ik ook nieuweautokopen.nl ontdekt, en de Fabia Greenline die ik wilde kopen had redelijk wat korting. Hier een offerte opgevraagd en deze werd ook nagebeld, ging allemaal erg netjes.
Ik ben vervolgens ook bij de Skoda-dealer (Holsch, Lelystad) gaan kijken, en daar werk ik ook perfect geholpen, aardige lui. Echter zij boden nogal weinig voor mijn inruilauto, overigens netzoveel als nieuweautokopen.nl. Uiteindelijk heb ik mijn auto via marktplaats verkocht voor 5100 ipv de 4000 die zij boden.
Zonder inruil kon Holsch niet de korting geven die nieuweautokopen wel kon, dus ik heb de auto daar besteld. Wel spannend, zo via internet, telefoon en e-mail. Maar ik heb er wel vertrouwen in.
Wat heb ik besteld: een Fabia Combi 1.2tdi Greenline, incl elek.ramen achter, autom.airco, armsteun, metallic lak, maxidot, klein leder en rijklaarmaakkosten voor 16.939 euro. Dat vond ik wel een goede deal.
Kan de auto ophalen in Almere (daar werk ik ook), maar hij kon voor hetzelfde geld worden thuisbezorgd. Levering staat gepland voor 24-09-10. Ik ben benieuwd hoe e.e.a. met de aflevering loopt.
Heeft nog iemand zijn/haar auto hier besteld? Of andere ervaringen? Ik ben benieuwd.