Skoda Octavia Scout

Skombi

Actief lid
Skoda Octavia Scout
Begin zonder eind

8341.jpg


http://www.autozine.nl/text/508.html

( <font color="red"> modedit </font> )

na aanleiding van dit mailtje van Autozine:

Hallo,

Een van uw forum-leden heeft een testverslag van Autozine 1 op 1 overgenomen op uw forum. Dit schendt ons copyright en kost ons geld!
Wilt u dit zo snel mogelijk weghalen en de betreffende poster reprimeren?


de naam van de poster is:

"Skombi"

Een link naar het betreffende artikel wordt op prijs gesteld. Wanneer met bronvermelding enkele foto's worden overgenomen doen wij daar niet moeilijk over. Wanneer -met bronvermelding- een deel of een samenvatting van een test wordt overgenomen, doen wij daar niet moeilijk over.

In het verleden is meer materiaal van onze site op uw forum terecht gekomen. Dit was keurig met bronvermelding en daar ging het slechts om een fragment. Maar een gehele tekst zonder toestemming overnemen is regelrechte diefstal!

--
Ivo Kroone Autozine.nl

<font color="red"> In de regels van ons forum staat ook, hoe te handelen met nieuwsberichten. Let daar dus a.u.b. op. </font>
 

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit laatste gaat wel ten koste van de beenruimte op de achterbank. Met de bestuurdersstoel in de achterste stand (alleen nodig bij bestuurders langer dan 2 meter), blijft achterin nauwelijks beenruimte over.

[/ QUOTE ]

Heb ik daar nou net een O2 voor gekocht met m'n 2 meter?

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Waar houdt de stationcar op en waar begint de SUV? Skoda zoekt dat grensgebied op met de geheel nieuwe Octavia Scout. Deze eigenzinnige stationcar is voorzien van extra bumpers, een verhoogd onderstel en vierwielaandrijving. De eerste kennismaking was goed voor eindeloos plezier ...

[/ QUOTE ]

Daar waren ze bij Simca/Matra/Talbot al vroeg achter....!
 

Bijlagen

  • 47465-matra-rancho-9.jpg
    47465-matra-rancho-9.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 8

Pim

Lid
Ja, maar de Rancho had alleen voorwielaandrijving, dus de Scout is toch iets serieuzer, niet alleen looks.
Niet alleen de Rancho was zijn tijd vooruit, ook de (Renault) Espace is een Matra vondst en is tot het voorlaatste model bij Matra gebouwd.
 

LenK

Forumguru
Die grote ruimte rond de wielen vind ik niet zo mooi (net als bij alle Octavia's en zeker de 4x4 en deze dus).
En dat plastic rond de achterwielkast is bij de deur uit vorm. Hadden ze netter kunnen vormgeven.
Ik zou hem zowieso in een donkere kleur kiezen om het contrast van dat plastic wat te verminderen.

Maar ik vind de aanpassing van de Octavia naar de Octavia Scout vele malen beter geslaagd dan deze:
 

Bijlagen

  • 47489-images.jpg
    47489-images.jpg
    2,6 KB · Weergaven: 9

Daniel

Lid
Ik heb niet de moeite kunnen nemen om het hele verhaal bij de Scout te lezen maar,ik vind de voorkant zeer geslaagd,de achterkant lijkt niet helemaal goed uit te komen volgens mij.



HHhmmm
crazy.gif


Ik zie dat de tekst in een keer een stuk korter is
grin.gif


Maar ik moet wel zeggen,goed gehandeld van de Mods.
 

Skombi

Actief lid
och ja .. zo zijn de regeltjes ..
Hopelijk was ik nu de laatste gebruiker van het WWW die zoiets misdadigs doet als het kopieren van een tekst.

Wat mij betreft mag de link ook weggehaald worden want ik kan er niet meer bij.
 

Exciter

Administrator
Wij nog wel...
2133.gif


Nou, de wereld is niet ingestort, he, we leven allemaal nog, ik vind de reactie van Autozine ook best gepast. Sommige beginnen meteen met "maffiamaatjes" te dreigen, dan is dit nog echt netjes.

Nou, verder maar met onze Skoda's...
 
Bovenaan Onderaan