Skoda Octavia RS combi (2019)

Heb me al even voorgesteld in het andere onderdeel van dit forum. Hier nog even kort de
specs & opties:

Octavia combi RS - automaat
Black magic
alcantara / leder RS
zelfdimmende binnenspiegel
auto light assist
navi AMUNDSEN
lane assist
verwarmde zetels vooraan
scheidingsnet en rubber mat (voor de hond)
virtual cockpit :tegek:
Vega 18" velgen
travel assistant basis
dakrailing - zwart glanzend
afneembare trekhaak
elektrische opening en sluiting van het kofferdeksel
elektrische verstelbare bestuurderszetel met geheugenfunctie
variabele koffervloer
Canton sound system :rockon:
2 usb poorten en stopcontact achteraan

vorige donderdag bericht gekregen dat hij binnen is. op 15/04 mogen we hem gaan ophalen
 

leon-cupra

Forumguru
Mooie RS.
Nog iemand uit het Roeselaarse. Parking van skoda Verbeke ;)
Tevreden van Verbeke of is het jouw eerste Skoda bij Verbeke?
 
Mooie RS.
Nog iemand uit het Roeselaarse. Parking van skoda Verbeke ;)
Tevreden van Verbeke of is het jouw eerste Skoda bij Verbeke?

Het is onze eerste Skoda, maar zijn tot nu toe wel tevreden, Hij is niet zo'n vlotte verkoopjesprater, en dat vonden we al goed, een echte garagist hebben we veel liever dan zo'n praatjesmaker die je maar vanalles probeert aan te smeren die je toch niet wil. jij niet tevreden over verbeke mss?
 

leon-cupra

Forumguru
Het is onze eerste Skoda, maar zijn tot nu toe wel tevreden, Hij is niet zo'n vlotte verkoopjesprater, en dat vonden we al goed, een echte garagist hebben we veel liever dan zo'n praatjesmaker die je maar vanalles probeert aan te smeren die je toch niet wil. jij niet tevreden over verbeke mss?
Dan heb je olivier niet gehad als verkoper maar 1 van de zaakvoerders. Symphatieke gast maar vind hem niet zo professioneel. Bepaalde zaken hoor ik niet te weten als klant. Sommige dingen blijven beter binnenskamer.
Moet wel zeggen, we hebben nog nooit technische problemen gehad met onze skoda's dus over de technieker kan ik weinig zeggen maar wel al twee keer carrosserieschade gehad. Mijn raad : zoek daarvoor iemand anders. Eerste keer hadden ze de wagen vlak na het spuiten onmiddellijk in de carwash gedropt. Resultaat allemaal lichte krassen op de motorkap. Wel netjes opgelost. Tweede keer 2 maand moeten wachten en het resultaat was op het eerste zicht goed maar ook niet zeer goed. Heb veel meer was-swirls langs die kant, blinkt ook niet zo hard als de gespoten kan uit de fabriek. Maja firmawagen ...
Bij onze octavia die we daar gekocht hadden, waren ze vergeten om de wagen technisch in orde te zetten. Transportblokken zaten er nog onder, vloeistoffen niet op peil ,... wel onmiddellijk opgelost en goodybag gekregen. Was blijkbaar ernstig "accidentje" gebeurd in de garage met een technieker en in de drukte vergeten ....
 

VAG-man

Forumguru
Ik vraag mij wel eens af waarom het zo lang duurt om de auto te leveren. Hij staat er toch?
Oké folie eraf trekken, wassen, vloeistoffen controleren en proefrit maken. Dat hoeft toch geen 2 weken te duren?
 
Ik vraag mij wel eens af waarom het zo lang duurt om de auto te leveren. Hij staat er toch?
Oké folie eraf trekken, wassen, vloeistoffen controleren en proefrit maken. Dat hoeft toch geen 2 weken te duren?
Dit is op onze vraag. Mijn mini word ingeleverd maar we doen op 14/04 nog mee met een rondrit, daarmee dat we hem maar ophalen op 15/04
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja die velgen vind ik ook niet zo. Blij dat ik op mijn Polo de 17 inch heb, vind ik veel mooier dan deze soort. En blij dat ik maar een paar dagen hoefde te wachten ;)
Maar gefeliciteerd, fraaie bolide !
 

oco1979

Forumguru
succes, onze ervaring verbeke :
Verkeerde wagen geleverd.
Greenline maar hadden geen greenline besteld.
Nu deze toch genomen,waarbij die duurder was,maar geen euro extra moeten voor betalen.
Zeiden dat d'ieteren gemist hadden,kan allemaal wel zijn.
Na een tijd kwam bij de pook het chrome los.
Afspraak gemaakt om deze te maken(garantie)
Wagen daar gelaten,bezoekje aan winkelcentrum,vrouwke tevreden.
Terugkomst zie ik dat de hoes los lig(nieuwe) bekijk dat even,haakjes van de zijkant afgekraakt,terug naar binnen om dat te melden.
Hebben dan terug ne nieuwe besteld.

Al bij al opgelost,maar dat zijn dingen die niet echt kunnen,zeker omdat ze niets gezegd hebben van stuk gemaakt.
Dacht verzekers dat ik het niet ging zien.

Verkoper was inderdaad Olivier bij ons.
Behulpzaam,vriendelijk,vlot,wel zou die wat moeten opletten in zijn humor of opmerkingen,zou wel eens niet pakken bij sommige mensen.

Eerste onderhoud moest ik wel 3 maanden wachten :sterretjes:

Ging dan uit garantieperiode zijn.

Dan maar zelf ne groot onderhoud gedaan :D

Spreken hier wel van 4 jaar geleden.

Kan al veel veranderd zijn.
 

leon-cupra

Forumguru
@oco1979 , is nog steeds zo. ;)
Herstelling van onze Superb na een ongeval heeft ook zo meer dan 1.5 maand geduurd. Druk druk druk :nono::nono:
En het zal binnenkort niet verbeteren wanneer ze samen met de andere merken in 1 garage zullen zitten, tenzij er tegen dan betere managers zitten :pardon:
 
Bovenaan Onderaan