Skoda Octavia RS Bonneville

CDK

Forumguru
als die echt op de markt komt....., wat gaan ze dan voor motor in de snelste Superb lepelen?
laat maar komen hoor!
 

Skodatek1

Forumguru
MEGA-OCTAVIA MIT BIS ZU 300 PS
Abwarten. Als zweite Motorisierung ist ein einfach aufgeladener 2,0-Liter-Turbobenziner in Planung, der immerhin bis zu 300 PS leistet. Im Vergleich zum Octavia RS liegt der Bonneville nochmals zehn Millimeter tiefer und ist noch straffer abgestimmt. Der Standardsprint dürfte in weniger als 6,5 Sekunden erledigt sein. Marktstart? Wir tippen auf 2015.

Ze hebben er wel vertrouwen in :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Wat me ook opvalt is dat er veel Skoda's tussen staan en ik heb bijna geen andere VAG-modellen gezien. Nieuwe Superb lijkt met de koplampen wel erg richting Seat (Leon en Ibiza) te gaan. Ook de nieuwe Fabia die ze laten zien zit hem de koplampen een beetje tussen de laatste Seat Ibiza en de Fabia I. Overigens opvallend verloop van de onderrand van het raam in het achterportier bij die nieuwe Fabia.

Als ik het zo bekijk, denk ik dat de VW Taigun wel eens veel klanten bij de Yeti weg kan gaan snoepen: heeft een eigenwijs herkenbaar neusje, en dat gaat de nieuwe Yeti missen zonder de ronde lampen.
 

Cordoba

Forumguru
Uitstraling is voor korte termijn effect, een échte Skodarijder gaat voor de lange termijn. (bij veel dealers is kennis van zaken zeker zo'n groot probleem)
 
Bovenaan Onderaan