Skoda Octavia III Combi 1.6 TDi DSG Elegance business (moon white)

s-portfahrer

Nieuw lid
Hallo Allemaal,

Inmiddels heb ik na een Skoda Octavia II (2008) en een Skoda Superb II (2011) nu mijn 3e Skoda van de zaak.
Afgelopen weekend heb ik bij Holsch in Lelystad mijn nieuwe Combi Elegance business met DSG-bak in ontvangst mogen nemen, met het 'boekje' erop ;)

naast het elegance business pakket, voorzien van oa panoramadak, verwarmde vooruit, electrische achterklep, zwarte grill en spiegels, sunset achter, eibach verlaging, leer achteraf in "rs" stijl incl contrasterende stiksels in het stuur en de versnellingspookhoes, rs sportpedalen, rear seat entertainment in de dynamic stoelen ingebouwd (2x 7" Alpine scherm) etc.

Ik ben ontzettend blij met de kleur (moon white metallic) en de uitvoering in zijn totaliteit en heb veel gehad aan de tips en info op en van dit forum en via de pm, dank daarvoor :yeehaa:

Hierbij wat foto's, wellicht handig voor andere toekomstige Octavia rijders :thumbsup:

overzicht.jpg

seats.jpg

rearentertainment.jpg

side.jpg

Dank aan Sander en de mannen van Holsch Lelystad voor het meedenken, aanrader :thumbsup:

Laatst bewerkt:

NewO3

Forumguru
Prachtige stoelen en leren bekleding. Erg netjes die schermen in dynamic stoelen!

spikehome

Forumguru
Mooie kleur die kleur wilde ik ook (alleen voor VW gekozen oryx white) en dan een HB uitvoering.
Stoelen zij gaaf en die inbouw schermen top.
Veel plezier ermee!

s-portfahrer

Nieuw lid
bedankt voor de reacties!

de auto is idd ook uitgevoerd met sunset achter
de multimedia is via de dealer (Holsch) ingebouwd. volgens mij via amsmobile in Amsterdam (maar ik weet dit niet 100% zeker)
de eibach verlaging staat de auto goed en voor het rijden is het super :thumbsup:, achter zit ook 1 cm spoorverbreders

In 1e instantie wilde ik ook gaan voor een set OZ superleggera velgen in gunmetal of mat zwart, maar dit kwam niet door de richtlijnen van het leaseregelement van mijn werkgever; achteraf gezien ben ik tevreden met de keuze voor de 18 inch Alaris velg zo icm de verlaging en de elegance chrome raamomlijsting en dakrails.

zxr750luni

Senior Member
vette bak!!, volgens mij heb ik deze laatst live gezien in lelystad, ben nieuwsgierig hoe dit nu rijd
18"en verlaagt( is het geen stuiterbak geworden?)?

Bovenaan Onderaan