Skoda octavia combi II 1.9TDI Ambiente - Geleverd!

Trol

Lid
Voila, de titel zegt eigenlijk al alles!

Heb de wagen sinds zaterdag uur of 2 en nog niet anders gedaan als gereden. Ze zien hem van dichtbij, stappen in, ruiken en voelen en zeggen dan.. KLASSEBAK! Ineens weer aantal meer geinteresseerd in een skoda.

Voorlopig is het wel even wennen aan de boordcomputer. Daar de auto nog ingereden moet worden verbruikt die nog wel wat. De afstand die de BC aangaf net bij volle tank was maar 750km.. iets dat wel steeg naargelang ik aan het rijden was. Maar die berekend dat dus op de momentele rijstijl neem ik aan? Ik hoopte toch met een gemiddelde van 5,5 weg te komen maar goed het kan nog wel, ik heb enkel nog maar kleine wegen gedaan.

Voor de rest, dat mica zwart, zeer knap. Ik heb alles wat ik wens denk ik nu. Als ik binne een aantal jaren mischien weer een andere koop dan ga ik denk ik wel zetelverwarming er bij nemen ofzo.. alhoewel ik niks mis.

De radio werkt zeer goed en heb geen last van schel geluid ofzo, de regensensor ook (wel op minst gevoelige stand) net perfect, automatische lichten ook, cruise control is hier wel superhandig, amaai!! follow,comming home ook geen problemen.

Allé ge hoort het, ik ben content
24.gif
Ik zal eens foto's posten binnenkort, al zullen jullie er wss wel al eens eentje gezien hebben
winkie.gif
 

vdijk

Lid
Re: Skoda octavia combi II 1.9TDI Ambiente - Gelev

gefeliciteerd met je auto

welke radio heb je ?? de stream ?
 

Trol

Lid
Re: Skoda octavia combi II 1.9TDI Ambiente - Gelev

Dank je, idd de stream. Bij dealer kon ik wel mijn MP3 cd'tje niet spelen. Heb hetzelfde nogmaals gemaakt en nu doet ie het wel. Opluchting, fioew
24.gif
(het cd'tje werkte wel in vorige radio maar goed)

Ik heb de ambiente met pack salon en pack velgen, stream, klein leder, leder stuur, nuja het was een showroom wagen dus heb zelf niets gekozen.
 
Bovenaan Onderaan