Jorisvdedb
Nieuw lid
Beste mede-skodarijders,
Sinds december ben ik in het bezit van een skoda octavia combi, de greentech uitvoering.
Eerst kreeg ik de auto niet mee, vermits er een probleem was met de voorbumper. De lak zou kunnen afpellen en ze namen het risico niet. De dealer liet me de brief zien die ze ontvangen hadden van de fabriek.
Bij het ophalen van de auto was de bumper herspoten en kreeg ik een mooie uitleg van de dealer, garage Don Bosco in Buizingen, over de auto + multimediasysteem.
De dag erna, bij zonlicht, toch maar eens de bumper gecontroleerd. Zag ik toch niet putjes in de bumper.
Dan maar teruggereden naar de dealer en bleek dat er problemen waren met de spuitcabine. Conclusie: terug herspuiten.
1 maand later en we stonden weer bij de dealer.
Deze keer met een auto-ongeluk. Op een rondpunt draaide een vrachtwagenchauffeur iets te scherp af en had mijn auto volledig mee.
Een geluk dat ik goed verzekerd ben!!!! Bij deze ook heel tevreden over de afhandeling daarvan (zowel de dealer als de verzekeringsmakelaar, Kantoor De Bruyn in Vlezenbeek)
Ik heb geen last gehad en alles werd rechtstreeks geregeld met de maatschappij Vivium. Auto binnen brengen, laten maken, vervangwagen, auto halen en geen enkele euro uit mijn zak!
Konden ze gelijk de voorbumper nog eens spuiten, want deze was nog niet 100% van de vorige keer!
1 maand later de auto nog eens binnen gebracht om een kabeltje in mijn deur vast te maken. Rammelde en was irritant! (vlak naast mijn oor).
Nu, al bij al, ben ik nog altijd een tevreden persoon. De dealer geeft me een uitstekende service en ik heb het gevoel met een zeer goede verzekering op de baan te zijn, voor een schappelijke prijs.
Voor de rest geen problemen en we cruisen op het gemakje door
Ik update wel verder moesten er nog dingen bijkomen.
Sinds december ben ik in het bezit van een skoda octavia combi, de greentech uitvoering.
Eerst kreeg ik de auto niet mee, vermits er een probleem was met de voorbumper. De lak zou kunnen afpellen en ze namen het risico niet. De dealer liet me de brief zien die ze ontvangen hadden van de fabriek.
Bij het ophalen van de auto was de bumper herspoten en kreeg ik een mooie uitleg van de dealer, garage Don Bosco in Buizingen, over de auto + multimediasysteem.
De dag erna, bij zonlicht, toch maar eens de bumper gecontroleerd. Zag ik toch niet putjes in de bumper.
Dan maar teruggereden naar de dealer en bleek dat er problemen waren met de spuitcabine. Conclusie: terug herspuiten.
1 maand later en we stonden weer bij de dealer.
Deze keer met een auto-ongeluk. Op een rondpunt draaide een vrachtwagenchauffeur iets te scherp af en had mijn auto volledig mee.
Een geluk dat ik goed verzekerd ben!!!! Bij deze ook heel tevreden over de afhandeling daarvan (zowel de dealer als de verzekeringsmakelaar, Kantoor De Bruyn in Vlezenbeek)
Ik heb geen last gehad en alles werd rechtstreeks geregeld met de maatschappij Vivium. Auto binnen brengen, laten maken, vervangwagen, auto halen en geen enkele euro uit mijn zak!
Konden ze gelijk de voorbumper nog eens spuiten, want deze was nog niet 100% van de vorige keer!
1 maand later de auto nog eens binnen gebracht om een kabeltje in mijn deur vast te maken. Rammelde en was irritant! (vlak naast mijn oor).
Nu, al bij al, ben ik nog altijd een tevreden persoon. De dealer geeft me een uitstekende service en ik heb het gevoel met een zeer goede verzekering op de baan te zijn, voor een schappelijke prijs.
Voor de rest geen problemen en we cruisen op het gemakje door
Ik update wel verder moesten er nog dingen bijkomen.