Skoda Octavia Combi 1.4 TSI DSG- 7 Automaat Xenon PDC

MarkN

Actief lid
Ja komt, moest eerst foto's naar hier uploaden :D


Het is een uit Duitsland afkomstige, krijg het boorddisplay dus ook niet in het Nederlands omgezet (blijft een eigenwijs volk)

18 lichtmetaal is er nu ook onderuit, gewoon de standaard 17" velgen eronder, als ik sportief wil rijden dan stap ik wel op een kart :D




 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Mooi hoor de O2 FL. Helaas is de taal van de boordcomputer niet op NL te zetten voor een 2010 O2. Heb zelf ook zo’n 2010 O2 FL gehad en die had dat ook. Pas voor het 2011 model zijn ze begonnen om ook de NL taal aan de boordcomputer toe te voegen.
 

MarkN

Actief lid
Leuke Élégance uitvoering!
Hoe oud is ‘ie?

Weer wat meer geleerd over het type, dankjewel, en hij is van Oktober 2010.


Mooi hoor de O2 FL. Helaas is de taal van de boordcomputer niet op NL te zetten voor een 2010 O2. Heb zelf ook zo’n 2010 O2 FL gehad en die had dat ook. Pas voor het 2011 model zijn ze begonnen om ook de NL taal aan de boordcomputer toe te voegen.

Ah, oke dan heb ik niks gezegd, wel vreemd overigens maar goed, we wonen zo dicht aan die Grenze dat het bijna onze 2e moedertaal is :D
 

Canon-Eye

Forumguru
Maar omzetten naar Engels kan toch wel, als ik me goed herinner van mijn O2c 2007? Dat ligt voor sommigen misschien makkelijker...
 

MarkN

Actief lid
[Q
Ik vind het goed zo, weet nu dat het niet kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

MarkN

Actief lid
Vanavond ook nog de historie van mijn zwager gekregen, toch wel leuk zo'n dealer systeem, zelfs al was hij jaren achtereen in onderhoud in DE het komt er allemaal zo uitrollen.
En hij is dus niet schadevrij :bloos: Achterklep en bumper zijn bij 20k compleet vervangen, samen met een hoop klein grut.

En ik heb er tijdens de bezichtiging ook niks van gezien, alle carrosserie naden zijn strak, ze lopen geheel gelijkmatig en evenwijdig, ook onder de auto alles super strak, geen vreemde kitnaden niks van dat alles, ook in de kofferbak voor het reservewiel gekeken nisk nakkes nada te zien, conclusie...... het was een zeer vakbekwame schadehersteller.

Zal wel een keer iets van een lantaarnpaal gepakt hebben ofzo, veel erger was het zeker niet, maar goed ik weet niet de oorzaak.

Naja, hij is tenslotte ook niet nieuw meer, ik maak me er ook geen zorgen over.
Zal misschien nog iets ontdekken als ik de trekhaak eronder ga zetten.

En de offerte voor de trekhaak, 375 euro ex montage (wel met pers.korting) toch handig zo'n zwagert als vag monteur :D
 

hemi24

Forumguru
Voor een dealer een nette prijs, maar als je zelf was gaan shoppen had je de haak en de kabelset daar ook wel voor gekregen...
 

MRNX

Forumguru
Mooie auto, ik heb ook een arctic green O2fl gehad. (Weet je meteen ook de naam van de kleur) ;)
 

MarkN

Actief lid
Sportstuur zag je ook niet zoveel..!
Net als het Bolero systeem.

Ik denk door de Duitse afkomst, door het ontbreken van de bpm zijn de er daar veel meer luxere modellen verkocht dan hier in NL.

Er zit zelfs stoelverwarming in en dat in stoffen stoelen:maakmegek:
In leer oké dat snap ik maar stof.......
 

hemi24

Forumguru
Alleen jammer dat er geen dakrailing op zit.

Stoelverwarming icm stof heb ik ook in de Kodiaq, komt dus vaker voor.

Wees trouwens maar blij dat je niet van dat lelijke nephout op de sierlijsten hebt, zoals wel vaker in Dld geleverd werd op de élégance...
 

Canon-Eye

Forumguru
Er zit zelfs stoelverwarming in en dat in stoffen stoelen:maakmegek:
In leer oké dat snap ik maar stof.......
Dat is toch niks geks? Ik heb al de 4e auto op rij met stoelverwarming zonder ooit leren bekleding te hebben gehad en ik zou ook niet anders willen - heb een hekel aan leren bekleding.
 

MarkN

Actief lid
Alleen jammer dat er geen dakrailing op zit.

Stoelverwarming icm stof heb ik ook in de Kodiaq, komt dus vaker voor.

Wees trouwens maar blij dat je niet van dat lelijke nephout op de sierlijsten hebt, zoals wel vaker in Dld geleverd werd op de élégance...

Ik mis de dakreling niet, ik heb de auto niet voor de mooi, dan bleef ik wel in mijn Citroen XM rijden ;)

Nou, dat chinese hout was er echt wel uitgegaan. net als dit soort zaken waar Duitsers soms een handje van hebben.

f748094b051e0309f61d510a680087dd5aa1c5be.jpg




:deuk::deuk::deuk:

En let wel, ik heb niks tegen op klassieke beamers.
 

MRNX

Forumguru
Staat er in het onderhoud nog iets over de ketting(spanners)? Wat is de km stand? 1.4 tsi is de CAXA motor, ik weet niet hoe ze hier in Duitsland mee zijn omgegaan.
 

MRNX

Forumguru
Dat is niet veel in dik 10 jaar! Was mijn eerste ervaring met Skoda. Fijne auto.
 
Bovenaan Onderaan