Skoda Octavia club. Meet & Greet 2021

dimi74

Banned
Nu Nederland langzaam aan weer "normaal " wordt willen wij van de Skoda Octavia Club NL graag weer eens Meet en Greet organiseren. Waarschijnlijk zal deze plaats vinden na de de zomervakantie , zodat iedereen in de gelegenheid is om te komen. Reken op September
Locatie zal midden NL zijn, deze moet nog bepaald worden, afhankelijk van het aantal geïnteresseerden.
Lijkt je dit leuk, reageer dan in dit topic of de facebook pagina van de Skoda Octavia Club NL

Skoda octavia club NL | Facebook
 

Bijlagen

  • 67636747_2684680414877976_9147107608249761792_n.jpg
    67636747_2684680414877976_9147107608249761792_n.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 55

JeSko

Forumguru
Leuk, in Tsjechië is er zo'n giga Superb club, zal ik naar daar moeten rijden om mede liefhebbers te vinden denk ik :(
 

Monte Deppy

Forumguru
Ja hoor!
Gezellig misschien kan ik er nog wel een paar meer meenemen.

Wel afhankelijk van datum/tijd.
Zomervakantie wordt voor mij weer aanzienlijk makkelijker om wat te fixen;)
 

dimi74

Banned
Binnenkort gaan we als moderators van het de Skoda Octavia club eens bij elkaar zitten om de mogelijkheden, locatie en tijdstip te bespreken. De meeting zal pas na de zomervakantie plaats vinden, dit alles is ook nog eens afhankelijk van maatregelen omtrent Covid 19.
 

Monte Deppy

Forumguru
Oeps alleen Octavia, helemaal gemist in het eerste bericht. Die verwijt ik mijzelf dan maar door mijn enthousiasme.
Ik heb een mini Octavia in de volksmond ook wel Fabia genoemt.

Maar dat is dus niet de bedoeling..foutje
:wavecry:
 

Remon verweij

Nieuw lid
Ergens wel jammer alleen octavia, ik heb zelf wel een octavia. Maar gewoon veel skoda rijders bij elkaar, of het nou superb of fabia is. Is toch gewoon allemaal familie. En hoe meer ziel hoe meer vreugde.
 
Bovenaan Onderaan