Skoda Octavia 3FL 1.5 TSI H6 Business Style

sh0ck

Lid
Hier maar even een topic gemaakt over mijn auto:

Hierbij een update, de Skoda is gearriveerd, ik had eerst een Renault Clio Estate 1.5 dci.
De stap naar de Skoda is een flinke vooruitgang.
Het is een (blijkbaar) Deense import Skoda Octavia 1.5tsi 6M Style Business.

Opties:
- Regensensor (die miste ik enorm op mijn clio)
- Adaptive Cruise Control (weet nog niet wat ik er van moet vinden)
- Full led, veel licht s'avonds op de weg
- Ambition Stoelen, zitten vooralsnog prima (nog geen lange ritten gereden)
- Climate control


Mods tot zover:

- grillomlijsting zwart geplastidipped
- high power led in kofferbak (VEEL licht)
- rubberen mat in kofferbak
- sportpedalen gemonteerd
- Mistlampen (H8) vervangen voor LED

Grill voorzien van plastidip:

Voor

33.jpg


Tijdens

335.jpg


Na


34.jpg




Mistlampen vervangen voor Led


Oud Halogeen
36.jpg


35.jpg


Led
37.jpg


Led
38.jpg
 

Henrik

Forumguru
Mooie wagen. Heb er zelf twee jaar in gereden met enorm veel plezier. Goede mods uitgevoerd tot dusver! Nog andere plannen?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Veel plezier ermee. ACC is even een kwestie van wennen; er achter komen wanneer wel of niet aan, wanneer je beter even kunt uitzetten, zonodig even beetje gas bij, niet vergeten dat hij zich aanpast aan de voorganger (voor je het weet sukkel je er achter aan terwijl jij wat harder reed eigenlijk). Gaat vanzelf, ik vind het erg prettig
 

sh0ck

Lid
Had je een foutmelding bij het vervangen van de mistlampen naar LED? Knappe bak!:thumbsup:

Nee, vooralsnog niet, ik heb motor + contact 2 min aangehad echter.

Veel plezier ermee. ACC is even een kwestie van wennen; er achter komen wanneer wel of niet aan, wanneer je beter even kunt uitzetten, zonodig even beetje gas bij, niet vergeten dat hij zich aanpast aan de voorganger (voor je het weet sukkel je er achter aan terwijl jij wat harder reed eigenlijk). Gaat vanzelf, ik vind het erg prettig

Ja ik wen er al aardig aan, behalve 1x op een dubbelbaans afrit, ging die volgas weer versnellen naar 140 :pardon:
 

Henrik

Forumguru
Wat zijn verder nog mooie mods?

tja, dat is heel persoonlijk. Op zo’n zwarte combi vind ik zelf zwarte logo’s ook mooi. En dynamische knipperlichten in de buitenspiegels zou ik ook overwegen. Verder is het al een hele mooie, complete wagen.
VAG techniek is altijd een goed idee :jaja:
 

Michelv.

Forumguru
Jaaaaa, die heb ik inmiddels in mijn spiegels gezet, alleen de spiegels nog op de auto zetten :jaja: (zijn dan ook gelijk elektrisch inklapbaar)
 
Bovenaan Onderaan