Skoda octavia 2016 1.4 style links van stuur rammeltje

Ik heb vanaf het begin rammelt bij mijn skoda octavia links van het stuur irritant rammeltje (of er iets niet vastzit)

bij iedere stuk slecht asfalt /drempel/oneven heden is het erg goed te horen. Zowel ventilatie rooster of klepjes / kun je vasthouden maar het geluid is niet te vinden. Heeft misschien iemand een idee wat een oorzaak kan zijn?? (na de vakantie krijgt die 1e grote beurt bij 30000 km)

Ik rij komend weekend met de auto naar Zuid Italië en de wegen zijn er niet al te best. De vraag gaat worden wie is irritanter de kinderen of het geluid :)

Alvast bedankt voor de input.
 
Vakje is leeg. Ik dacht in eerste instantie dat het vakje niet goed dit sluiten maar helaas het geluid blijft terug komen. Veel kan het niet zijn ivm er alleen een lichtknop, ventilator rooster en vakje zijn. Blijft gewoon irritant bij slecht wegdek in het buitenland zeker boven 140 km per uur hoor je het erg goed.
 
Nee er is geen trekhaak aan deze auto. ik zal na mijn vakantie een afspraak bij de dealer maken. Want de deuren lijken ook niet goed ingesteld ivm het windgeruis van de zijkant
 
Bovenaan Onderaan