Skoda Octavia 1.6 MPI 2004

Ben sinds begin januari de trotse eigenaar geworden van een Skoda Octavia 1.6mpi uit 2004.
hiervoor heb ik een renault clio, Fiat Stilo, Golf 4 gereden en nu dan natuurlijk de Octavia

Tot op heden zeer tevreden, wat rijdt dit rustig en relaxed.

Heb sinds vorige week al wat dingen veranderd:
Heb nieuwe logo's gemonteerd (oude waren dof en er zat vocht onder) helaas nog geen foto's van gemaakt
- radio met bluetooth carkit
- ander kapje op me pook (slijtage door een ring gok ik)
- Binnen verlichting, mistlampen en kenteken verlichting voorzien van LED (Xenon volgt snel)

Donderdag 25-02-2016: Was deze middag vrij, dus heb gelijk maar even Xenon lampen ingebouwd.

Led Stadslicht:

Led Stadslicht + Mistlicht

Led Stadslicht + Mistlicht + Xenon Licht 6000K

Zaterdag: 27-02-2016: Vandaag ben ik maar is even langs de sloop gereden omdat ik in mijn Skoda toch een armsteun mis. Even rond gekeken en daar stond een demontage Skoda Octavia.
Met jawel een armsteun compleet met alles erop en eraan.

Zo gezegd, Zo gedaan voor 75,- liep ik daar weg met een complete armsteun met ook de buizen voor de ventilatie achter op de armsteun (moet het dan wel meteen goed hebben)

Thuis meteen aan de slag gegaan en met ongv 2uurtjes werk zat de armsteun erin :tegek::yeehaa:

Zo zag mijn middenconsole eruit

Even de buizen plaatsen voor de ventilatie

Voorin zaten netjes 2 doppen die de ventilatie naar achter afsluiten.

En dan tadaaaaa:

Ook even nieuwe knoppen voor de ventilatie van grote vriend Ali gemonteerd:

Kleine update zo op de zondag middag:

De auto maar is voorzien van andere wielen, had van me vorige auto nog velgen liggen en ging toch maar is even de steek maat meten.

wat denk je dat gaat passen :D:D
Dus nu 225/45/17

Velgen 2.jpg

velgen zijn nu nog kaal maar de Sticker voor op de naafdoppen zijn besteld,
ben wel tot de conclusie gekomen dat de auto wel iets moet zakken om het net wat mooier in lijn te krijgen boven de wielen.

Ook nog even de sleutels van nieuwe stickers voorzien:

Sleutel octavia.jpg

Toekomst plannen:

Auto begint nu aardig naar mijn smaak te worden, heb natuurlijk nog wel wat dingen die ik wil in de toekomst:

- Radio navigatie systeem
- Achteruitrijcamera
- Led Verlichting in de achterlichten
- Verlagingsset

Tot zo ver!

Fijne zondag allen

Bovenaan Onderaan