Skoda mobiliteitsgarantie /-service

Status
Niet open voor verdere reacties.

turboturbo

Forumguru
Op dit forum al even gezocht op bovenstaande trefwoorden, maar ik vond nog geen Topic dat uitsluitend over de Mobiliteitsgarantie van Skoda gaat. Nu ben ik sinds kort trotse eigenaar van een Skoda Fabia 1 1.2 12V en de vorige eigenaar(s) hebben de auto altijd Skoda dealer onderhouden. Tijdens het lezen van alle bijgeleverde boekjes (ja dat doe ik, sneu he :uitlachen: ) las ik over deze mobiliteitsgarantie van Skoda. Die zou levenslang, kosteloos en gratis moeten zijn, in NL en Europa.
Ik dacht: wft? Dan kan ik mijn ANWB opzeggen (toch een besparing van ong. 100,- per jaar en dan heb ik nog niet eens woonplaatsdekking)
Voordat ik dat doe, ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen van deze service. Is deze te vergelijken met de ANWB wegenwacht? En zo niet, op welke punten niet? Is deze service echt gratis? (uiteraard zonder de onkosten op materiaal en arbeidsloon)
Wie komt je halen als je met pech langs de weg staat? De ANWB? Of een Skoda - iets? (in de folder zie je dan zo'n Fancy Skoda met oranje strepen en dito zwaailicht á la zo'n anwb wagen)

EDIT: Verr*k, ja sorry hoor, na het posten worden onderin mijn scherm ineens wel prima zoekresultaten getoond, waaronder dit Topic:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?6733-Het-grote-Mobiliteitsgarantie-topic
Dus deze mag meteen weer op slot. Excuses voor de overlast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan