Skoda meeting goodies

jaspernl

Actief lid
Leuke goodies gekregen bij de meeting. Top!

Maar ik vroeg me af of iedereen een Superb-model heeft gekregen, of dat er wellicht ook Roomsters uitgedeeld zijn???

Zo ja: dan hou ik me van harte aanbevolen!!!
 

Hetzer

Forumguru
Leuke goodies gekregen bij de meeting. Top!

Maar ik vroeg me af of iedereen een Superb-model heeft gekregen, of dat er wellicht ook Roomsters uitgedeeld zijn???

Zo ja: dan hou ik me van harte aanbevolen!!!

Het waren alle S-2 modellen, maar zoals je kon zien in de catalogus die er bij zat, is de Roomster ook leverbaar!!!!!!
 

Vacaro

Senior Member
Wij hadden (ik en mijn zoon) een grijze en een zwarte Superb.
Ben echt wel onder de indruk van deze wagen, veel wagen voor die prijs.
 
Leuke goodies gekregen bij de meeting. Top!

Maar ik vroeg me af of iedereen een Superb-model heeft gekregen, of dat er wellicht ook Roomsters uitgedeeld zijn???

Zo ja: dan hou ik me van harte aanbevolen!!!
Superb. Maar ik heb wel in een Roomster gereden. Was leuk! Wel wennen hoor, je tiptronic. Maar ik neem aan dat dat snel genoeg gaat als je er dagelijks mee rijdt. En misschien wordt je er wel vreselijk lui van, net als ik van mijn cruise control.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Superb. Maar ik heb wel in een Roomster gereden. Was leuk! Wel wennen hoor, je tiptronic. Maar ik neem aan dat dat snel genoeg gaat als je er dagelijks mee rijdt. En misschien wordt je er wel vreselijk lui van, net als ik van mijn cruise control.
Heb dezelfde en wil niet anders meer, zeer relaxed en in S-stand super snel :yeah:
 

Hetzer

Forumguru
Heb ik even geluk, er waren verschillende kleuren, wist ik van te vooren trouwens ook niet , ik heb zelf een donkere grijze, misschien dat die alleen daar in zat

een opgevouwen a-4 met aan de voor en achterzijde alle modellen in schaal 1:72/ 1:43/ 1:24 en 1:18
 

Bijlagen

  • DSC00510.jpg
    DSC00510.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 23

jaspernl

Actief lid
Superb. Maar ik heb wel in een Roomster gereden. Was leuk! Wel wennen hoor, je tiptronic. Maar ik neem aan dat dat snel genoeg gaat als je er dagelijks mee rijdt. En misschien wordt je er wel vreselijk lui van, net als ik van mijn cruise control.

Ik heb een automaat én cruisecontrol... Ultiem relaxed rijden!!! :)
 
Bovenaan Onderaan