Skoda logo op straat verlicht

Weet iemand of een kodiaq sportline bij het openen van deur, rode lichtjes in de portieren heeft, en - ik dacht dat ze boardingspots heten - de lampjes in de spiegel op de grond kodiaq logo laat zien?

Ik had op vakantie in spanje bij avis een ateca gehuurd een eenvoudige uitvoering wel met led.
Bij openen van deur last hij vanuit de spiegel het logo van ateca zien.
Hoe zit bij de kodiag en specifiek de sportline uitvoering.
 

CDK

Forumguru
De Kodiaq heeft in de voorportieren rode lampjes die je kan vervangen door een unit van Superskoda. Standaard heeft de Kodiaq dit niet.

dfacf4fd12cf0bd325e48e99db50abc2.jpg
 

BramBam

Forumguru
Boardingspots (onderin spiegel) heeft Kodiaq ook (weet niet op welke uitvoeringen allemaal). Deze zijn wel zonder Skoda/Kodiaq logo.
 

Captain Hook

Forumguru
Bij openen van deur last hij vanuit de spiegel het logo van ateca ...
Wow! Dat moet wel een hele sterke laser zijn, als die het logo op de grond last... :D
Cool, dat lijkt me wel wat. Als er b.v. een autodief in de buurt van m'n auto komt, hoppa gelijk kenteken en het woord 'BOEF' op z'n voeten branden! Dat zal ze leren! :jaja:

Maarre, waar is de uitvoering met vrij programmeerbare teksten en logo's? Mag toch aannemen dat er minstens een app bij hoort voor je slimfeun zodat je zelf, naar keuze, complete stukken proza kunt projecteren... :rockon:
 
Bovenaan Onderaan