Skoda Laura

Glenn

Actief lid
Skoda Laura

Gewoon een andere naam in india

skoda_laura_rs1120110122.jpg-news-800.jpg

hemi24

Forumguru
Aardig detail: géén 1.6CR TDI, maar de "geknepen" 2.0CR TDI met 110pk en 250Nm..!
Had ik voor NL ook op gehoopt, maar in tegenstelling tot de Golf 6 werd die tussenoplossing hier niet aangeboden...

van_der_P

Senior Member
Ik vind dat geel wel een erg kille kleur voor de Octavia. Misschien hebben ze in Indie wel een andere smaak.

LenK

Forumguru
wel een erg kille kleur
Dat komt door de kleurweergave. Let maar eens op de ander kleuren op de foto. Die zijn ook niet zo natuurgetrouw.
Het zal de bekende gele RS kleur wel zijn en die is wat warmer dan de kleur op de foto.

MarcoO2

Forumguru
Grappig... nog maar een paar weken geleden vroeg een vriend mij of ik de Laura kende. Niet dus... heb toen ff op het forum gekeken of daar iets over de Laura stond, en inderdaad was er al een topic over! Grappig om dan nu kort daarna ineens een nieuw topic over de Laura te zien!

skodaboy

Forumguru
Aardig detail: géén 1.6CR TDI, maar de "geknepen" 2.0CR TDI met 110pk en 250Nm..!
Had ik voor NL ook op gehoopt, maar in tegenstelling tot de Golf 6 werd die tussenoplossing hier niet aangeboden...

de yeti is met de 2.0 tdi motor van 110pk wel leverbaar...:crazy:

hemi24

Forumguru
Vraag me af of de basis diesel in de Yeti ook nog wordt afgelost door de 1.6, of zou de "geknepen" 2.0 het toch domweg beter doen in het terrein en bij lager toerentallen?

Soortgelijke vraag staat ook nog altijd open voor de 1.9TDI in de S2: wat wordt hiervan de opvolger en komt deze ook als greenline in de S2C...?
VW durft het aan om de 1.6 in de Passat te leveren als Bluemotion.

Falcon

Donateur
Leuk om dit te zien. Ik ben zelf vorig jaar augustus in India geweest en heb daar genoten van de vele Laura's en RSjes! :D

Skoda is daar een beetje een elite merk. Het design spreekt de hoog geplaatste India-personen errug aan!

Vacaro

Senior Member
Als da in China Skoda Laura is dan klopt da ni erg, daar zullen ze zeggen "Een Skoda Laula LS" met tulbo motol. ;) ;)

Bovenaan Onderaan