Page_Container

Skoda laat wat zien van Kodiaq ‘Coupé’

Topic in 'Skoda nieuws' gestart door Goofy@5E, 05-11-2017.

1. Goofy@5E

Goofy@5E Forumguru Donateur

Brightstar1981 en Tuner111 vinden dit leuk.

2. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Alleen Skoda zelf maakt er (nog) geen melding van. Dus wat is waarheid .............

3. Peter-036

Peter-036 Forumguru Donateur

Ik zou het onzin vinden: je zet eerst die auto als ruimtewonder/suv in de markt, en aansluitend(?) ga je er een model bij aanbieden dat van beide minder geeft.
    En ongetwijfeld met een hogere prijs.
    #wie gaat 'm kopen?
    Lijkt me niet op Skodakopers gericht, en mensen die voor zo'n (te) grote coupé in de markt zijn kijken toch eerst bij BMW ed.

4. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Kwam soortgelijke info ook op Autoblog tegen.

5. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Mooie ambities van Skoda!
    Ik ben erg benieuwd

6. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Naar mijn smaak bijna nóg lelijker dan de Range Rover Evoque - maar die is dan ook nauwelijks te overtreffen.
    "Knappe" poging dus... :tongue:

krikke5150 en Peter-036 vinden dit leuk.
  7. Octavia0112

Octavia0112 Forumguru

Autoweek had het er geloof begin dit jaar ook al iets van een kodiaq coupe in hun blad staan maar was toch anders dan de kodiaq van dit artikel

8. EdK

EdK Forumguru

Tsja maar dat verbaast me dan ook weer niet omdat jij alleen DAF 66 mooi vind en ja dat is zoooooooo vorige eeuw....
    Maar goed die eeuw is voorbij en dus ga je met je tijd mee en vind je het wel mooi of ................je hebt geen smaak....:deuk::deuk::nailbiting:

ertromp vindt dit leuk.
  9. krikke5150

krikke5150 Lid Donateur

Wat een gedrocht die auto... :nono:
    Smaken zijn persoonlijk, maar ik denk dat ontwerpers soms een beetje té hard hun best doen om iets exclusief te brengen... en dan vol de mist in gaan...

Peter-036 vindt dit leuk.
  10. hemi24

hemi24 Forumguru

Deel deze pagina