Skoda Kodiaq

Hallo, leek me wel zo netjes om me even voor te stellen, voordat ik gebruik maak van de faciliteiten van dit forum;) Ik ben Simon wij hebben afgelopen zaterdag bij Skoda A-Point Amsterdam onze nieuwe Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG Business Edition opgehaald, welke leuk aangekleed is met onder andere:
* Digitaal intrumentenpaneel
* Trekhaak wegklapbaar
* Style pakket
* Functie pakket
* Comfort pakket
* Business upgrade pakket
* Navigatie plus pakket
* Canton soundsysteem
* Derde zitrij

Dit is inmiddels onze 3e Skoda (na de Octavia, de Superb nu een Kodiaq) en moet zeggen dat deze Kodiaq echt een genot is om in te rijden.
 

Bijlagen

  • Kodiaq + dakkoffer_normaal.jpg
    Kodiaq + dakkoffer_normaal.jpg
    891 KB · Weergaven: 64
Dank allemaal voor het welkom!

Klopt inderdaad ik heb 'helaas' mijn urquattro verkocht, al weer ruim 10 jaar geleden. Nog steeds spijt van die beslissing!
Ik zie mezelf niet zo snel meer een andere urquattro aanschaffen gezien de explosief gestegen waarde.
 
Ha @urquattro83! Beetje off topic hier, maar, ik zit naar ongeveer dezelfde configuratie te kijken. Heb jij enig idee of zevenzitter versus vijfzitter veel uitmaakt qua kofferruimte, als je bij beide het Canton/reservewielpakket zou afnemen?
 

hemi24

Forumguru
Welkom en gefeliciteerd met je wagen! Mooi exemplaar.

@ M@tthijs : als je nog 4 dagen geduld hebt, dan kan ik een foto maken van een vergelijkbare 5-zitter met Canton/reservewiel..!

( of je kijkt hier )

Volgens mij is de bagagevloer bij de 7 zitter vlak en bij de 5 zitter nog altijd iets verdiept (ook met Canton/reservewiel).
 
Nee, ik wil een 5-zitter, maar de leasemaatschappij probeert er een 7-zitter van te maken. Ik was aan het uitzoeken of dat nadelig is voor mij, en dat lijkt het te zijn. Minder bagageruimte en hij kost meer :) zie ook het Vragen en weetjes-topic voor meer achtergrond.
 
Bovenaan Onderaan