Skoda KAROQ Press kit,

Fabia 123

Forumguru
Het lijkt erop dat het mag maar het is afwachten of alle uitvoeringen dit krijgen.
Wie heeft ervaring met een digitaal instrumenten display,?
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb ermee proefgereden in een Passat (anno 2014!) en het werkt echt heel mooi, vooral qua navigatie was het erg gaaf.
Maar in de Passat (en dat zal bij Skoda ook wel zijn) moest je om dat te kunnen gebruiken de discovery pro (Columbus) hebben en dan kon je voor 600 euro extra het active info display bestellen. In totaal dus een meerprijs van 1600 euro ..
 

B.Stuurder

Forumguru
Aaah, dat wordt een hele interessante, helemaal vol en er is veel op mogelijk. Alleen snap ik niet dat er wel een 2.0 TDI komt, maar niks boven een 1.5 TSI. Terwijl diesel juist steeds minder verkocht wordt en zelfs uitgefaseerd wordt bij veel merken. Misschien komt er een RS versie, net als voor de Kodiaq?
 

Fabia 123

Forumguru
@Bakkertje Dat is veel geld om een navigatiescherm 50 cm te verschuiven. In mijn Fabia met Amundsen heb ik pijltjes navigatie tussen snelheidsmeter en toerenteller. Goedkoper maar minder mooi.
 

Bakkertje

Forumguru
@Fabia 123 die pijltjes heb ik ook (in kleur zelfs) het active infodisplay gaat heel veel verder dan de pijltjes.
Maar voor mij het geld absoluut niet waard.
Kijk maar even:
 

Fabia 123

Forumguru
Da's waar en eventuele kinderziektes zijn er dan ook wel uit.
En voor de elektrische Fabia nog even een accu uitvinden die zo groot is als een benzinetank en na vijf jaar gebruik bij 10 graden vorst 1000 kilometer haalt.
 
Bovenaan Onderaan