Skoda Karoq hoe krijg ik POI’s (flitsers) op dit type Columbus?

HJB

Nieuw lid
De dealer geeft aan dit niet te weten.
Mogelijk weet één van jullie hoe procedure in elkaar zit en welke speed cams het handigste of beste zijn. Wil wel abbo afsluiten maar het is wel handig te weten hoe je deze dan uiteindelijk via USB stick op Columbus krijgt. Ik gebruik een Apple iMac. Al vast mijn dank!
Volgens EdK kan ik door dit topic een droogtrommel winnen:yeah::ot:
 

Rallye

Forumguru
De MIB-Columbussen zijn in principe hetzelfde; hoe nieuwer hoe uitgebreider, maar de basics blijven hetzelfde. Het grote verschil is met de RNS510-Columbus. Misschien beter om dan geen nieuw topic te beginnen, maar door te gaan met het vorige. Dan houden we de zaken een beetje bij elkaar.

Maar inderdaad, het blijft een beetje trial and error/gissen is missen.
 

HJB

Nieuw lid
Met dank voor je reactie, ben wel senior gebruiker maar ook wel ook een forum piepkuiken. Ik vind wel dat dealers wel wat proactiever mogen zijn, ook met testen data Sim infotainment was er weinig enthousiasme.
Ik zie ruimte Voor verbetering, nu de verkoper nog.
 

Rallye

Forumguru
Ja, die observatie zien we vaker. Ik heb mijn auto meer dan een jaar na de introductie van Smartlink gekocht, maar was volgens mijn garage de eerste waarvan zij wisten dat die Smartlink geactiveerd wilde hebben. Nooit besproken, nooit iemand naar gevraagd......
 
Heeft iemand toevallig nog iets gevonden in de tussentijd of-en-hoe er points of interest zijn toe te voegen aan een Amundsen of Columbus met flitspalen?

Ik ben er toch wel benieuwd naar aangezien het CJIB mij gevonden heeft voor €200 op een plek waar ik het niet verwachtte.
 

Frenkie

Forumguru
Ik heb dit ooit uitgezocht en dat is me toen ook gelukt, was echter nog in mijn O3 tijd (lees jaar of 4 geleden). Zal binnenkort eens wat spinnenwebben gaan verwijderen om hier nog een keer in te duiken. Was volgens mij niet heel moeilijk, maar er waren wat beperkingen in de aantallen punten/folders als ik me niet vergis.
 

TheoTigerSkoda

Nieuw lid
Ik heb een ABBO bij flitspalen.nl. Onze Karoq is in bestelling en kan dus niet mijn ervaring delen. Op deze site staat een uitgebreide handleiding hoe je de flitspalen in je navi kan installeren. Er staat een gratis te downloaden testbestandje op om e.e.a. uit te proberen. Pas als het werkt kan je een ABBO nemen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Hey Theo, nog ff afwachten dan!

Je schopt alleen een topic van ruim een jaar geleden omhoog ;).

Heb vandaag precies met diezelfde fijne handleiding de flitspalen in kunnen laden. Werkt perfect.
 
Bovenaan Onderaan