Skoda Karoq 2021 van Danny

Skoda Karoq Sportline Business in zilver
Functie pakket etc.

Ben calculator bij een groter steigerbouwbedrijf in Amsterdam
 

Bijlagen

  • original (1).jpeg
    149,1 KB · Weergaven: 97
  • original (2).jpeg
    160,9 KB · Weergaven: 71
  • original (3).jpeg
    166,6 KB · Weergaven: 72
  • original (5).jpeg
    256,7 KB · Weergaven: 66
  • original (6).jpeg
    241,1 KB · Weergaven: 66
  • original.jpeg
    170,6 KB · Weergaven: 69
Mooi ding zo, goede kleur ook.
Zou persoonlijk alleen eerder de letters Karoq er af gehaald hebben en eventueel Skoda laten staan, is wat meer symmetrisch.
En die mega grote reclame "een Broekhuis auto" hoeft voor mij ook niet. is maar een mening he ?:cheers:
 

Japanese Power

Donateur
Ai, in het kader van hoe verneuk je een mooie auto...
We hadden nog wat stickers liggen en we hebben ze er maar even opgeplakt... zonder gevoel...
Met en beetje meer liefde heb je al een veel fraaier resultaat.

Jij doet je best om een mooie auto samen te stellen en het wordt binnen 1 dag verkracht.
Moet je kijken bij het achterportier, je schaamt je toch ik weet niet wat als dit durft plakken.

IMG_1991.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bovenal blijft het een vervoersmiddel om van a naar b te gaan, tevens als je er in zit zie je er niets van.

Mij maakt het niet uit, hij rijd lekker wat er ook op de buitenkant staat.
 

Beauri

Forumguru
En die mega grote reclame "een Broekhuis auto" hoeft voor mij ook niet

Ik heb niet zoveel te zeggen over reclame, het is een auto vd zaak.

Zulke reclame van de dealer hoeft van mij ook niet, heeft niets te maken met het feit of de auto je eigendom of een auto van de zaak is. In mijn geval is het mijn auto waarvan de dealer dacht dat dat deeltje van hun was om hun reclame op te kunnen maken.

Het stond ook niet mooi en was het opvallend aanwezig en het stoorde mij wel, of ik er nu in zat of omheen liep.

De oplossing was heel simpel, je hebt van die mooie grote stiften met zwarte watervaste inkt en met een paar halen verdwijnen de witte letters dan als sneeuw voor de zon.

Na de bewerking met de stift was weer het een heel stuk opgeknapt en wat de dealer er van denkt is hun probleem, maar ik was er blij mee.
 

JeSko

Forumguru
Qua plaatsing is dit wel iets van het bizarste wat ik al gezien heb, onderin was veel knapper inderdaad, hoe het nu eindigt aan de wielboog is echt een gemiste kans.

Maar als TS het zo prima vind of er weinig belang aan hecht, prima toch. De auto zal er inderdaad niet minder om rijden uiteindelijk.
 

hemi24

Forumguru
Een deuk in het bestuurdersportier zie je ook niets van als je onderweg bent, en de auto rijdt er ook niet slechter door, maar ik zou me er wel elke keer flink aan ergeren als je in- of uitstapt…
Lijkt me met die lelijk aangebrachte reclame weinig anders te zijn..?!?

:pieker:
 

JeSko

Forumguru
Sommige mensen geven daar echt niets om @hemi24 , sommige geven zelfs niets om een deuk meer of minder, ieder zijn ding natuurlijk. Soms wou ik dat ik dezelfde mentaliteit had, bespaart me veel stress ;)
 

EdK

Forumguru
Tsja bij mijn vorige werkgever waren de wagens Oranje/wit , en dan meer oranje dan wit.
En vaak werd er naar je gelachen ( hoofdschuddend ) wat ik uiteindelijk bestempelde als uitgelachen worden dat je daar in ging rijden.
MAARRRrrrrrr de DAGEN dat Oranje in de sport het goed deed en we wereld of europees kampioen konden worden, dan waren we opeens TOP !!! en kregen we vele :thumbsup::thumbsup::thumbsup: van mede weggebruikers......

Dus TS als ze lachen naar je, sorry je word dan uitgelachen !
En waarom ? omdat die stikker er gewoon niet goed opzit .....:koffie:
 
Bovenaan Onderaan