Skoda kamiq sfeerverlichting

GuitarD

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum.

Vorige week afscheid genomen van mijn Skoda Octavia uit 2019 en een nieuwe Skoda Kamiq 1.5 DSG Sport Business op mogen halen.

Ik ben super tevreden over de auto. Vooral over de hogere zit en sportstoelen zitten lekker.

Enige tegenvaller vind ik de sfeerverlichting. Bij de Kamiq heb je alleen keuze uit wit of rood en mijn geval is deze rood. In de avond zie je de sfeerverlichting bijna niet. Je moet letterlijk met je neus naar het dashboard wil je een beetje rode verlichting zien. Ik ben benieuwd of andere leden dit ook zo ervaren en of dit door een software instelling aan te passen is? De sfeerverlichting staat al op 100% in het menu.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
 

i2Paq

Senior Member
Vreemd. Ik heb dezelfde auto, uit 2021, maar ik vindt de rode sfeerverlichting prima te zien.
 

GuitarD

Nieuw lid
Dank je wel voor je reactie. Het is lastig op foto te leggen want de camera maakt het licht feller dan het werkelijk is dus een foto van het dashboard zal ik niet uploaden. Als ik onder de ledstrip kijk zie ik in het middenconsole wel een duidelijke lijn, maar de rest zijn allemaal stipjes. Ik weet niet of dit er mee te maken zal hebben maar ik ben erg benieuwd hoe het bij jou eruit ziet.

D4305641-DADE-4197-98E6-1F93D76CBC7A.jpeg
 
Bovenaan Onderaan