Skoda in de rallysport

ExTaxi

Nieuw lid
Als fotograaf in de rallysport kom ik nog wel eens wat Skoda's tegen!

Eifel2005-01%20016.jpg

Eifel2005-01%20248.jpg

Eifel2005-02%20012.jpg

Eifel2005-02%20038.jpg

Eifel2005-02%20235.jpg

IMG_4649.JPG

IMG_4823.JPG

IMG_4828.JPG
"]http://www.autopics.nl/fotos/rallys/Sardinie/IMG_4828.JPG[/img][/url]
IMG_4864.JPG
"]http://www.autopics.nl/fotos/rallys/Sardinie/IMG_4864.JPG[/img][/url]
IMG_4971.JPG

IMG_5139.JPG

IMG_5152.JPG

IMG_5273.JPG

IMG_5427.JPG

IMG_5871.JPG

IMG_5574.JPG

IMG_5760.JPG

Erik

Lid
Beetje jammer dat ze in Tsjechie nu ook niet meer mogen rijden /forum/images/graemlins/frown.gif

Had me er de afgelopen jaren zo op verheugd weer eens naar de Barum rally te gaan, rijden er gewoon geen WRC's meer...

Stomme regels

Wiseguy

Actief lid
Wat zijn ze mooi he.... /forum/images/graemlins/grin.gif Schitterende actiefoto's trouwens.... /forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

poekie

Actief lid
Errugh mooie foto's ...

Edit: Wat is eigenlijk dat kastje op het dak naast de 'luchthapper'? Een Camera of GPS?

Wiseguy

Actief lid
@ExTaxi: Als al die foto's op dezelfde rally gemaakt zijn, dan kan je wel heel hard lopen om ze steeds voor te zijn en dan ook nog een goede foto te schieten.... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif

ougie

Forumguru
Mooie foto's, sinds twee weken rijd ik Skoda, daarvoor Impreza. Wij zijn rallyfreaks en bezoeken vele Rally's. Zetten de caravan ergens in de buurt en genieten van al die herrie,lucht van rubber, remblokken koppelingsplaten en benzine. Meestal maken we er een weekendje uit van. Mooi is het dat zelfs Colin McGray zijn neus laat zien in de SkodaRallysport. Als hij doet wat hij bij Subaru deed gaan we nog veel van Skoda horen. Het WK is te lastig en te kostbaar om met de caravan te volgen. Maar binnen de Benelux is het allemaal prima te doen. Zijn er nog meer Skoda/caravan/rally freaks? /forum/images/graemlins/473.gif

ougie

Forumguru
Oke dan, een klein spelfoutje McRae, maar het blijft Colin en hij test en rijdt sinds september in een Fabia WRC, tenminste dat werd gezegt en getoont in Rallyreport enkele weken geleden op RTL5.

Ja die geruchten gaan er, maar er is nog niks bevestigd. Het is zelfs nog niet eens zeker of Skoda weer meedoet volgend jaar.

Ook Skoda neemt niet deel aan WK rally in 2006

Ook Skoda zou volgend seizoen niet deelnemen aan het WK rally. Daarmee zouden slechts drie fabrieksteams overblijven, want eerder lieten Citroën en Peugeot al weten dat ze in 2006 niet van de partij zullen zijn. Van de WK-teams van vorig jaar resteren nu enkel Ford, Mitsubishi en Subaru.

Citroën haakt slechts voor één seizoen af. Intussen parkeert het tweevoudig wereldkampioen Sébastien Loeb bij het Belgische Kronos-team.
Bron www.hln.be

rickske

Actief lid
Da's spijtig genoeg slecht nieuws,maar ik meen te weten dat Armin Swartz met een privë team zou willen aantreden,met als auto de fabia wrc.

ougie

Forumguru
Vanavond op eurosport gehoord dat er een mogelijkheid is dat Colin Mcrae volgend jaar met een Skoda prive team meedoet aan het WK rally. We wachten af. Misschien op een engels site iets te vinden.

FILA

Lid
Da pijltje op die voorbumper, is da om duidelijk te maken aan de lucht waar hij moet zijn ofzo? /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/tongue.gif

Nee, das als je eronder komt dan kun je aan dat rode lipje /forum/images/graemlins/blush.gif trekken en dan gaat de motor uit.

denk ik /forum/images/graemlins/crazy.gif

Bovenaan Onderaan