Skoda Felicia Cabrio '63

Marcel0499

Nieuw lid
PIC00001.jpg PIC00002.jpg PIC00003.jpg PIC00004.jpg Goedemiddag,

Onlangs zijn wij een restauratie project gestart en via deze weg zou ik graag in contact willen komen met liefhebbers/eigenaren van een Felicia.

Na het stralen blijkt er veel 'geklust' te zijn aan de carrosserie. Nu zijn we op zoek naar een eigenaar waarmee we in contact kunnen komen om te kijken hoe het origineel hoort te zitten.

Verder is ook alle nuttige informatie welkom waardoor we straks een mooie klassieke Skoda een nieuw leven kunnen geven. Bekijk bijlage 81506
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Zo dat zie je ook niet elke dag, prachtig project!

Wellicht zou je jezelf nog even willen voorstellen in de meet en greet, dat word hier enorm gewaardeerd :)
 

Timmer

Donateur
Welkom Marcel.
Mooi project dat bent begonnen, ik kijk alvast uit naar de updates. Hier gaat veel tijd inkruipen, maar dat zal het eindresultaat enkel mooier maken.
Jammer genoeg kan ik je niet helpen met in contact brengen van een andere felicia eigenaar.
Succes hiermee!
 

Canon-Eye

Forumguru
Langs de omweg van Google, Skodamuseum intikken krijg je er 3 (Mlada Boleslanv, Denemarken en Doornenburg.
Als je dan bij het NL museum klikt op het route-icoontje krijg je een routebeschrijving van je locatie naar Doornenburg.
Als je ver genoeg inzoomt op het eindpunt krijg je op een zeker moment daar de aanduiding "Skodamuseum, tijdelijk gesloten" te zien. Als je dan dáár weer op klikt, komen er meer gegevens tevoorschijn zoals adres (Krakkedel 54, 6686 MB Doornenburg) en telefoon 06-4046 8044.
En dat zou je dus eens kunnen proberen, best kans dat je dan alsnog iemand treft die verstand heeft va ouwe Skoda's... :pardon:
 

Marcel0499

Nieuw lid
Langs de omweg van Google, Skodamuseum ...."Skodamuseum, tijdelijk gesloten" te zien. Als je dan dáár weer op klikt, komen er meer gegevens tevoorschijn zoals adres (Krakkedel 54, 6686 MB Doornenburg) en telefoon 06-4046 8044.....En dat zou je dus eens kunnen proberen..... :pardon:

Via Via ben ik bij iemand uitgekomen die er een paar heeft staan. Bedankt voor de tip
 
Bovenaan Onderaan