Favorit Skoda Favorit - 1.3 GLXi Comfort-Line

Topic in 'Favorit, Forman' gestart door awmvoorham, 06-05-2015.

1. awmvoorham

awmvoorham Nieuw lid

hoi
    Ik ben in het bezit van een leuke Skoda Favorit - 1.3 GLXi Bouwjaar: juni 1994
    De auto rijd heerlijk ik zou graag willen weten waar er hier in Nederland meetings
    voor deze wagens worden gehouden.
    gr annemarie

Bijgevoegde bestanden:

• 1556.jpg
      1556.jpg
      Bestandsgrootte:
      3,9 KB
      Bekeken:
      52
    oetje, Peter-036, Cordoba en 2 anderen vinden dit leuk.

2. peterrapid

peterrapid Forumguru

Welkom, en voor op je vraag te antwoorden : ja er worden meetings door het forum georganiseerd (dit weekend zelfs) maar neen specifiek per model wordt er hier door het forum geen meetings georganiseerd.

3. jonbongoofy

jonbongoofy Forumguru

Welkom!

4. Blackokkie2

Blackokkie2 Forumguru

Welkom hier!!

5. Cordoba

Cordoba Forumguru

Hoewel niet in het voorsteldeel van het forum, toch van harte welkom Annemarie:bloemen: Zoals ook al door Peterrapid gezegd: dit weekend is er een forummeeting (vanwege het 10-jarig jubileum) in Breda, en zijn er ook verschillende klassieke Skoda's aanwezig. (linkje naar dat topic)
    Je hebt ook nog de Skodaclub en die is vooral bedoeld voor de oudere Skoda's met Tjechische techniek, jouw Favorit zit er net zo'n beetje tussen in samen met de Skoda Felicia en de Forman. Als ik het goed heb, zijn de klassieke Skoda's die aanwezig zijn op de meeting afkomstig van de Skodaclub, dus als je komt, kun je ook met wat mensen van die club kennis maken. Overigens organiseert ook de Skodaclub bij mijn weten geen meetings voor één bepaald model. Meetings voor één bepaald model zijn er volgens mij alleen voor modellen waar er heel veel van zijn/waren (kevertjes, lelijke eenden, mini's enzovoort)

Skoda-MAN vindt dit leuk.
  6. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

welkom en kom gerust vandaag 9 mei een kijkje nemen bij autobedrijf Tichelaar in Breda waar de meeting gehouden wordt.

7. Ooak

Ooak Nieuw lid

Een aparte meeting voor Favoriten zou leuk zijn, maar hoe benader je de eigenaren?

8. deusjevo

deusjevo Forumguru

Via oa dit forum natuurlijk :tegek:
    Er zijn alleen niet zo veel Favoriten meer vrees ik?

9. EdK

EdK Forumguru

10. RefleCs

RefleCs Forumguru

Skodaclub.nl hebben meer meetings met "old"timers e.d. er zijn ook een aantal leden daarvan die hier ook lid zijn.

11. awmvoorham

awmvoorham Nieuw lid

Hoi fijn om te weten dat er ook meetings zijn.
    Het is niet alleen voor de favorit.

RefleCs vindt dit leuk.
  12. Maverick3105

Maverick3105 Nieuw lid

Wat een geweldige wagen is de Favorit 1.3! Het was mijn eerste auto.... gekregen van mijn ouders. Het duurste in de auto was de radio en de speakers. Maar heeft me nooit in de steek gelaten. Grappig detail is dat ik 1 nummer hoger had dan mijn ouders destijds hadden van hun Favorit 1.3. Zoveel goede herinneringen aan!

Deel deze pagina