Favorit Skoda Favorit - 1.3 GLXi Comfort-Line

peterrapid

Forumguru
Welkom, en voor op je vraag te antwoorden : ja er worden meetings door het forum georganiseerd (dit weekend zelfs) maar neen specifiek per model wordt er hier door het forum geen meetings georganiseerd.
 

Cordoba

Forumguru
Hoewel niet in het voorsteldeel van het forum, toch van harte welkom Annemarie:bloemen: Zoals ook al door Peterrapid gezegd: dit weekend is er een forummeeting (vanwege het 10-jarig jubileum) in Breda, en zijn er ook verschillende klassieke Skoda's aanwezig. (linkje naar dat topic)
Je hebt ook nog de Skodaclub en die is vooral bedoeld voor de oudere Skoda's met Tjechische techniek, jouw Favorit zit er net zo'n beetje tussen in samen met de Skoda Felicia en de Forman. Als ik het goed heb, zijn de klassieke Skoda's die aanwezig zijn op de meeting afkomstig van de Skodaclub, dus als je komt, kun je ook met wat mensen van die club kennis maken. Overigens organiseert ook de Skodaclub bij mijn weten geen meetings voor één bepaald model. Meetings voor één bepaald model zijn er volgens mij alleen voor modellen waar er heel veel van zijn/waren (kevertjes, lelijke eenden, mini's enzovoort)
 

CDK

Forumguru
welkom en kom gerust vandaag 9 mei een kijkje nemen bij autobedrijf Tichelaar in Breda waar de meeting gehouden wordt.
 

Ooak

Nieuw lid
Een aparte meeting voor Favoriten zou leuk zijn, maar hoe benader je de eigenaren?
 

RefleCs

Forumguru
Skodaclub.nl hebben meer meetings met "old"timers e.d. er zijn ook een aantal leden daarvan die hier ook lid zijn.
 

Maverick3105

Nieuw lid
Wat een geweldige wagen is de Favorit 1.3! Het was mijn eerste auto.... gekregen van mijn ouders. Het duurste in de auto was de radio en de speakers. Maar heeft me nooit in de steek gelaten. Grappig detail is dat ik 1 nummer hoger had dan mijn ouders destijds hadden van hun Favorit 1.3. Zoveel goede herinneringen aan!
 
Bovenaan Onderaan