Skoda-fan

DaveW

Forumguru
Hoi, ik registreer me om mee te kunnen kletsen over de SiV die er aan zit te komen.

Rijd al een paar jaren met Skoda Superb (allemaal als leasewagen) en door enkele recente jobwissels is het wel een lijstje geworden:

  • 2017-18: SIII 2.0 TDI Combi Style, manueel, Lava Blue. Enorm genoten van de ruimte en power, en meteen verkocht voor Skoda.
  • 2018-19: SII 1.6 TDI Combi Style, manueel, in afwachting van nieuwe, Zwart (verschrikkelijke auto, helemaal geen koppel of pk's)
  • 2019-20: SIII 2.0 TDI Combi Style, DSG7, Lava Blue (eerste dsg, enorm bevallen)
  • 2020-nu: SIII 1.5 TSI Combi L&K, DSG7, in afwachting van nieuwe, Emerald Green.
  • in verwachting van SIII iV Combi Style DSG6, Quartz Grey.

Deze iV is besteld eind januari, en zou pas eind juli in België aankomen (eerst was eind mei gezegd). Laat ik dan op reis zijn, dus het wordt medio augustus.

Daarvoor deed ik wel wat langer met mijn auto's: een 1.5dCI Renault Mégane SW III (lease), een 1.5DCI Renault Mégane SW II, een Opel Corsa 1.2, en een end-of-life Mazda 121 waarvan het dakje zo kon vooruit of achteruit schuiven :-)

Tot in den draai!
 

Cordoba

Forumguru
@Okki
s-l1000.jpg
 

AndreM

Forumguru
Oeps, ik loop achter denk ik :cry:
Mijn vak loopt van 5V, 12V, 24V niet verder dan 230V :cheers:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

DaveW

Forumguru
Oeps...ik zag staan S IV als zijnde 4 in opvolging van de III (3)
.....
Er was bij lancering inderdaad wat commentaar op blogs, dat die "iV" als IV kon aanzien worden, maar het dus eigenlijk nog steeds een III is :-)
 
Bovenaan Onderaan