Skoda Fabia Tour dagrijverlichting - welke lamp?

Dag allemaal, ik wil graag het lampje van de dagrijverlichting vervangen. Ik weet hoe dit moet, maar weet precies welke lampje ik moet hebben. Wat ik heb begrepen is dat het om een 'BA15S P21W' lampje gaat. Als ik daar op google krijg ik prijzen variërend van 50 cent tot 130 euro. Heeft iemand een suggestie voor mij? Alvast bedankt!

Voorbeeld van wat ik heb gevonden: https://www.skoda-parts.com/spare-part/n0177326-light-bulb-12v-21w-osram-26038.html
Weet niet of deze dus goed zal zijn.

Het gaat om een Skoda Fabia Tour 1.2 TSI uit 2011.
 

Rallye

Forumguru
Ik zou gewoon de goedkoopste van een goed merk nemen (Osram, Philips). Als je over wilt op een LED-lampje (moet wel canbus-geschikt zijn) ben je iets duurder uit. Ik zou ook meteen het lampje aan de andere kant vervangen.
 
Thanks! Klopt het dat deze dus geschikt zou zijn?


Ik hoef niet per se over op een LED-lampje.
 

EdK

Forumguru
Waarom rij je niet even naar je dealer toe voor een lampje dan hem te gaan bestellen in CZ ?
Met beetje massel zetten ze hem er ook nog graties in !! ( wel met beetje veel massel hoor )
 

Tees

Donateur
Of gewoon een willekeurige autoonderdelenwinkel binnenlopen en een P21W lampje halen. Zijn gewoon standaard lampen, kosten je hooguit een euro. De dealer zie ik er ook nog zomaar €25 voor rekenen...
 

Captain Hook

Forumguru
't Is nog gekker, zelfs de Action verkoopt BA15S lampjes voor weinig... :jaja:
Of de Praxis, de Gamma, [willekeurige knutselwinkel], enzovoorts, enzovoorts.

Maar HO, STOP! Deze technisch zeer geavanceerde exercitie dient natuurlijk wel uitgevoerd te worden door een geacrediteerd persoon a raison van 75 euro/uur (minimaal), op de locatie van een gecertificeerd autolampen vervang & herstel bedrijf! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan