Skoda Fabia Sportline

Zojuis gelezen op autoinbedrijf

een nieuwe uitvoering van de skoda fabia:
de sportline:

Zie hier voor de info: http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/1178.pdf

Fabia Hatchback Sportline
De Fabia heeft een nieuw sportief topmodel. De Sportline volgt de Dynamic op als meest sportieve
uitvoering op de Hatchback. De Sportline is leverbaar met dezelfde motoren als de Scout (1.4 MPI, 1.6
MPI (automaat), 1.4TDI en 1.9TDI). De Sportline is gebaseerd op de Dynamic en standaard onder
andere uitgerust met:


-
ESP
Lichtmetalen velgen 17” Trinity


Lederen 3-spaaks sportstuurwiel

Lichtmetalen sportpedalen

Sportstoelen met unieke rode of blauwe interieuraccenten

Sportonderstel

Sportline vloermatten

Sportline typeaanduiding op achterklep

Schijfremmen achter


De Sportline is leverbaar in 4 kleurencombinaties:
1Z1Z Black Magic met zilveren dak en spiegels

5T5T Satin Grey met zilveren dak en spiegels

9J9J Anthracite Grey met zilveren dak en spiegels

8T8T Corrida Red met wit dak


De Sportline is er als 1.4 63kW al vanaf
18.300,-.
 

Berry

Senior Member
Waar ik een beetje bang voor ben is dat het weer een aangeklede basis versie is net
als de Equipe die ik heb gehad en dan mis je een aantal basis dingen zoals dimbare dashboard verlichting, gordel waarschuwing, lampen in de deuren en dat soort dingen
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb een Equipe Plus gehad en eigenlijk die items niet gemist. De lampen in deuren waren vervangen door reflectoren maar daar lag ik niet wakker van. Ik vond juist de Equipe + een heel erg complete uitvoering. Ik vond het na mijn Elegance een verademing dat niet meer piepte voor van alles en nog wat.
 

Wallie

Lid
Waar ik een beetje bang voor ben is dat het weer een aangeklede basis versie is net
als de Equipe die ik heb gehad en dan mis je een aantal basis dingen zoals dimbare dashboard verlichting, gordel waarschuwing, lampen in de deuren en dat soort dingen
Hij is op basis van de Dynamic uitvoering, dus je mist niks, geen actiemodel ofzo.

Overigens heb ik ook een Equipe+ gehad als vorige Fabia, en ik moet zeggen, die dingen die jij opnoemt, ik heb ze nooit gemist.
 

Berry

Senior Member
Vandaag bij de dealer geweest volgens hun begint de productie in week 32 en hun verwachten er twee in week 36
 

Berry

Senior Member
Wat mij opvalt is dat de Fabia Sportline gewoon leverbaar is maar dat er door Škoda geen aandacht aan word gegeven
 
Wat mij opvalt is dat de Fabia Sportline gewoon leverbaar is maar dat er door Škoda geen aandacht aan word gegeven

Dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Geen brochure bij de dealer en ook op internet vind je bijna niets (in het Nederlands). Wat ik me afvraag, op de plaatjes wordt de sportline altijd weergegeven met vierkante mistlichten. Is dit ook in het echt zo? Tegenwoordig wordt de Fabia toch altijd met de veel mooiere ronde mistlichten uitgevoerd?
 

Hetzer

Forumguru
de ronde zijn de normale standaard mistlampen, de vierkante zijn mistalampen inclusief corner functie
 

Berry

Senior Member
Hij is sinds juni leverbaar staat ook gewoon in de showroom want toen ik mijn nieuwe dynamic bestelde was ook de Sportline een optie
 
de ronde zijn de normale standaard mistlampen, de vierkante zijn mistalampen inclusief corner functie

Thanks, Hetzer! Helemaal duidelijk nu. Deze in mijn ogen wat minder mooie lampjes (qua design) zitten dus op alle Fabia Sportuitvoeringen. Ik heb nog heel wat te leren als junior member!:smirk:
 

LenK

Forumguru
Er mag wel een fotootje bij:
771a8a8c3a4f649496cff1cc0897f7f0.jpg
 

Falcon

Donateur
Dat chrome achtige look dak vind ik wel heel goed staan. Mooie auto.. nu nog de RS motor erin en het interieur. Mooie auto voor mevr. Falcon
 
Bovenaan Onderaan