Skoda Fabia III - Geen android auto verbinding meer

Eric21003

Nieuw lid
Peroblemen met Android auto verbinding. In het begin deed deze het prima. Naarmate de telefoons meer software updates kregen (samsung a54 en samsung fe 21) begon het minder te werken. Momenteel doet die niets meer.

Dus ik had bedacht dat de software maar een een update moest krijgen. Skoda dealer heeft dit met pijn en moeite gedaan en ik weet niet of die gebeurd is omdat ik de software versie van te voren niet heb gecontroleerd. Na de update is het probleem nog steeds aanwezig en beide telefoons maken geen verbinding meer.

Beide telefoons staan niet in de compatilbiteit list ( https://compatibilitylist.skoda-auto.com/ ) maar dat moet volgens mij geen probleem zijn.

De versie van de Bolero is:
Bluetooth: C190
Android auto: S1.3_A8742
Carplay 210.81
Mirrorlink 8755_ml_2016_11_01
Oud nr apparaat: 6VO 035 871H
Hardware 695
MU versie: 8755
MEN2_EU_SKGPx_P0080L

Weet iemand of dit de laatste versie is?
Zo niet kan ik zelf deze update uitvoeren?
Of zijn er andere zaken die ik kan proberen om toch verbinding te krijgen?

Zodra de telefoon aangesloten is, laad deze ook niet op. Ik heb andere kabels geprobeert maar er gebeurd niets. Zou het ook aan de USB connector kunnen liggen.

Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Een kapotte connector ligt voor de hand. Zeker omdat de werking langzaam achteruit ging - dan was je oorspronkelijke kabel geen oplaadkabel (zonder data) dus.

Eric21003

Nieuw lid
Connector is zeker een optie alleen verwacht ik niet dat deze zo snel kapot gaat.

Enig is idee of dit als vervanging onderdeel te verkrijgen is?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan