Skoda Fabia GL Hatchback

Jkz

Lid
Vandaag na bij de wasstraat te zijn geweest toch een slecht gevoel hierover gehouden en toen direct contact gezocht met Yeti6 voor de optimum car care producten. Gelijk een demonstratie gehad om zonder voor te spoelen met een halve emmer water een auto snel en zonder krassen te wassen! In mijn ogen een topproduct en terecht dat Yeti6 hier zo enthousiast over is! Auto staat er super bij! Ik heb ook zijn Yeti mogen aanschouwen, bijna een jaar oud en mooier in de lak als die van mij die een wasstraat heeft gezien! Ik ben overtuigd en ga voorlopig, in ieder geval deze zomer niet meer naar de wasstraat en heb ook een pakketje van optimum car care besteld! Goed voor de band met mijn nieuwe skoda!! !
 

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK] Het gaat hier in dit topic over gebruiks ervaringen e.d over de Fabia HB GL, dus graag weer on topic, mensen die enthousiast zijn over een bijvoorbeeld een nieuw car care product zouden dit kwijt kunnen in de rubriek "onderdelen van derde" , bvd [/MODERATORBREAK]
 

henm

Lid
Het is gek he, dat er niet meer komen.
Bij ons in het dorp rijden inmiddels 3 hatchbacks rond. Maar als we onderweg zijn hebben we er ook nog nooit een zien rijden.
 
Het is gek he, dat er niet meer komen.
Bij ons in het dorp rijden inmiddels 3 hatchbacks rond. Maar als we onderweg zijn hebben we er ook nog nooit een zien rijden.


Welk dorp is dat eigenlijk??? Ik las eerder iets over Dronten?/ Woon je daar? ikke namelijk wel...wellicht zien we elkaar dan nog wel eens rijden....Alleen ik heb een combi GL....
 

namleop

Actief lid
Hoe meer Fabia's in Dronten hoe beter, ik draag er twee aan bij in ieder geval.
En volgens mij heb ik ook wel eens een zwarte GL hatchback zien rijden, zou de PJT kunnen zijn.
Ik begin aan die spoiler te wennen, in het "echt" valt ie mij reuze mee.
 

henm

Lid
ja inderdaad Dronten. Dan hebben jullie die andere hatchbacks vast ook al gezien. In ieder geval de witte van rijschool JB...?
Wat is de wereld weer klein.

Alleen... jullie spotten ons dus wel met de HB. Maar er rijden zo veel combi's rond dat wij jullie nog niet "herkennen".
Dus toeteren dan maar de volgende keer! :aangenaam:
 

Jkz

Lid
@ nemo:

Hij zit er standaard op en hoort bij de hatchback greenline! Ook de Polo bluemotion heeft een aparte afwijkende spoiler! De een is er blij mee de ander iets minder!! Zie ander draadje!!

Gr
 

henm

Lid
Is die grote spoiler standaard op de HB GL? Of is het een optie?

Hoezo optie?? Denk je eraan om een nieuwe HB greenline te kopen?? Of om de spoiler aan te schaffen...
Er is ook een HB-er die de spoiler eraf heeft laten halen, dus dat is ook mogelijk! Dat was een rode.
 

nemo

Senior Member
Nee ik hoef voorlopig geen nieuwe fab, mijne is nog pas 20.000 km oud! Kan ik nog jaren mee vooruit! Ik vroeg het me gewoon af omdat het best een groot ding is..
 
Bovenaan Onderaan